חבר הבית היהודי חשוד בשחיתות בפרשת ישראל ביתנו

מחקירת החשדות לשחיתות בישראל ביתנו עולה מעורבות לכאורה של שלושה חברי כנסת בהעברות תקציביות לא תקינות בתמורה למינויים פוליטיים, ביניהם ח"כ מהבית היהודי

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 18/01/15 11:17 כז בטבת התשעה

חבר הבית היהודי חשוד בשחיתות בפרשת ישראל ביתנו
פלאש 90, צילום: פלאש 90

הבית היהודי מצטרף לישראל ביתנו? חקירת החשדות לשחיתות בישראל ביתנו הובילה למעורבות לכאורה של שלושה חברי כנסת נוספים בהעברות תקציבים לא תקינות בתמורה למינויים פוליטיים והטבות שונות, ביניהם ח"כ מהבית היהודי, כך מתפרסם הבוקר (א') ברשת ב'.

על פי החשדות, חבר כנסת מהבית היהודי וח"כ נוסף ממפלגה אחרת בימין, העבירו כספים בצורה לא תקינה בעבור הטבות ומינויים שונים, זאת בניגוד לחוק. בנוסף, חבר כנסת נוסף מהבית היהודי צפוי למסור עדות בנושא.

החקירה בעניינם צפויה להימשך מספר שבועות ורק לאחר מכן יוחלט אם לזמנם לחקירה בהתאם להתפתחויות השונות.

כזכור, לפני מספר שבועות נעצרו 30 בכירים בחשד לעברות שחיתות חמורות, כשבין העצורים ראש מועצת שומרון גרשון מסיקה. בנוסף נחקרו מספר חברי כנסת מטעם ישראל ביתנו, בתוכם סגנית שר הפנים פאינה קרישנבאום.

אתמול התייחס יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט בחדשות 2 לחשדות סביב חברי הכנסת מטעם ישראל ביתנו והבהיר כי לא יהיה מקום לחברי כנסת שימצאו מושחתים בבית היהודי. "אני לא מאמין שזה יגיע לבית היהודי, אבל אם יהיה חבר כנסת שיהיה נגוע במשהו לא תקין הוא לא יהיה אצלנו", אמר בנט.