המשטרה חושדת: תלמידי "מרכז הרב" פרצו לחטמ"ר אפרים

במשטרה מעריכים כי מי שעומד מאחורי פריצת פעילי הימין אל בסיס חטיבת אפרים הינם תלמידי ישיבת "מרכז הרב" ולא "נוער הגבעות" כפי שנחשד בתחילה. בישיבה מכחישים קשר ישיר לאירוע

חדשות כיפה אורי פולק 27/12/11 21:00 א בטבת התשעב

המשטרה חושדת: תלמידי "מרכז הרב" פרצו לחטמ"ר אפרים
zeevveez-cc-by, צילום: zeevveez-cc-by

המשטרה חושדת כי תלמידי ישיבת "מרכז הרב" עומדים מאחורי פריצת פעילי הימין אל בסיס חטיפת אפרים, ולא פעילי "נוער הגבעות" כפי שנחשד בתחילה - כך נחשף הערב (ג') בערוץ 10. על פי חקירת המשטרה, האוטובוס שהסיע את הפעילים לצומת קדומים, ממנה הגיעו אל הבסיס ופרצו את גדרותיו, יצא מוקדם יותר ישירות מ"מרכז הרב" בירושלים.

היום הוארך מעצרם של ארבעה חשודים במעורבות בפריצה לבסיס, אחד מהם אף נחשד כמי שהשתתף בעצמו, באופן פיזי, בפריצה. אתמול נערך לו מסדר זיהוי, וקצינה מהחטיבה זיהתה אותו כמעט באופן וודאי.

מישיבת "מרכז הרב" נמסר בתגובה כי לישיבה אין קשר ישיר אל האירוע וכי רק בימים האחרונים התברר להנהלת הישיבה על כך שהאוטובוס שהשתתף בפעילות נגד צה"ל היה מלא בתלמידיהם. במשטרה, מכל מקום, מתכוונים להמשיך בגל המעצרים של החשודים בפעילות, כולל מעצרים נוספים הצפויים בישיבת "מרכז הרב" ובמוסדות חינוך נוספים.


👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן