תא"ל וינטר לא יהיה מזכירו הצבאי של נתניהו

למרות השמועות לפיהן ראש הממשלה מעוניין במח"ט גבעתי לשעבר, הוא אינו נמנה בין המועמדים מטעם הצבא. וינטר אף פנה בנושא לרמטכ"ל שאישר כי הוא אינו מיועד לתפקיד הבכיר והיוקרתי

חדשות כיפה משה ויסטוך 16/11/17 09:20 כז בחשון התשעח

תא"ל וינטר לא יהיה מזכירו הצבאי של נתניהו
עופר וינטר, צילום: דובר צה"ל

תא"ל עופר וינטר לא יהיה המזכיר הצבאי של ראש הממשלה, כך הודיע לו לאחרונה הרמטכ"ל רא"ל גדי איזנקוט שציין כי הוא אינו ברשימת המועמדים לתפקיד.

לפי הדיווח הבוקר (חמישי) ב'ישראל היום', שלושת המועמדים להחליף את תא"ל אליעזר טולנדו שיעבור לפקד על אוגדת עזה, הם מפקד אוגדת עזה הנוכחי תא"ל יהודה פוקס; מפקד עוצבת הבשן תא"ל יניב עשור; ומפקד עוצבת האש תא"ל אורי גורדין.

ראש הממשלה ראיין את השלושה כבר לפני מספר שבועות אך לא הודיע לרמטכ"ל במי בחר. במקביל התעוררו שמועות שנתניהו מעוניין לתפקיד במח"ט גבעתי לשעבר המשמש כיום ראש מטה פיקוד מרכז. תא"ל וינטר פנה לאיזנקוט בבקשה לברר את הנושא ואז התבשר כי הוא כלל לא בין המועמדים לתפקיד וכי הוא אינו מיועד להיות מזכירו הצבאי של נתניהו ומי שאמור לייעץ לו בענייני צבא וביטחון.

יש לציין כי בעבר נתניהו לא הסתפק ברשימת המועמדים שניתנה לו וביקש לראיין מועמדים נוספים. עם זאת נראה שנכון לעכשיו אין כוונה לצרף את הקצין הבכיר והסרוג לשורת המומלצים הצה"לית