משרד יחסי הציבור גל-אורן-לרנר זכה במכרז של עיריית ירושלים למתן שירותי פרסום במגזר החרדי, הדתי והערבי. המשרד, המנוהל על ידי אורן אלימלך ואבי לרנר אחראי בין השאר על קמפיין הבחירות של ש"ס ומעניק שירותי אסטרטגיה ופרסום לקבוצת ישראל היום. במרכז המדובר, המשרד גבר על מספר מתחרים, ביניהם חברות אפיקים, בולטון פוטנציאל, אשחר ופרסומי ישראל.

בירושלים גרים מאות אלפי תושבים המשתייכים בעיקר למגזר הדתי, החרדי והערבי. כמות התושבים הגדולה, כמו גם המגוון המגזרי מייצר תקציב פרסום גדול יחסית גדול בו עיריית ירושלים משתמשת. בתקציב זה מעתה, ישתמש משרד הפרסום החדש.