סקר "ישראל היום" מראה: כחול לבן יורדת מנדט אך שומרת על הראש עם 34 מנדטים, הליכוד מגדילה את הפער וצונחת ל-30 מנדטים, הרשימה המשותפת עושה עלייה מפתיעה לראשונה ומגיעה ל-15 מנדטים, יהדות התורה הופכת לראשונה למפלגה החרדית הגדולה יותר עם 8 מנדטים, ש"ס יורדת ל-7 מנדטיםישראל ביתנו נחלשת גם כן עם 7 מנדטים, הבית היהודי ועוצמה יהודית מובילות לראשונה ומראות התחזקות ל-5 מנדטים, העבודה וגשר נותרת במקומה עם 5 מנדטיםהמחנה הדמוקרטי מתחזק ל-5 מנדטים, והימין החדש מתרסק ובקושי מגרד את אחוז החסימה עם 4 מנדטים.

חלוקת הגושים: גוש הימין: 54 מנדטים,גוש השמאל: 59 מנדטים, ישראל ביתנו: 7 מנדטים

הסקר בחן אפשרות של איחוד מלא בימין, כלומר רשימה אחת הכוללת את הבית היהודי, האיחוד הלאומי, הימין החדש ועוצמה יהודית. מהסקר עולה כי במקרה כזה תרד הליכוד ל־29 מנדטים - בעוד המפלגה המאוחדת תקבל 11 מנדטים.

לעומת זאת, אם האיחוד בימין יהיה חלקי - כלומר, בנט והימין החדש במפלגה נפרדת ואילו הרב רפי פרץ, בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר ברשימה נפרדת - הימין החדש יזכה ב־5 מנדטים, ואילו המפלגה החרד"לית, תקבל, על פי הסקר, 8 מנדטים.

הסקר גם בדק תרחיש של איחוד בשמאל, כאשר העבודה־גשר תתמודד במשותף עם מרצ. מהסקר עולה כי מפלגה מאוחדת תהיה לראשונה יותר מסך חלקיה ותגיע ל־11 מנדטים.