שר התיירות יריב לוין, יו"ר צוות המשא ומתן הקואליציוני של הליכוד ונציג בלוק הימין, יצא נגד הנהגת כחול לבן, הבוקר (א) בכניסתו לישיבת הממשלה, וטען כי הם מתנשאים ויהירים. 

"אנחנו נגיע לישיבת המשא ומתן בהתאם להזמנה של יו"ר הכנסת, אנחנו מצפים סוף סוף לשינוי", אמר  לוין והוסיף: "הגיע הזמן שכחול לבן תפסיק עם הפסילות האלה ועם ההתנהגות הזאת שהיא לא מקובלת".

השר לוין תקף את ההחלטה של כחול לבן שלא לשבת תחת נתניהו: "לא יכול להיות שמישהו ימנה את עצמו לשומר המוסר ויחשוב שהמוסר שלו טוב יותר מהמוסר של שניים וחצי מיליון אזרחים שרוצים לראות את בנימין נתניהו כראש ממשלה",

עוד אמר שר התיירות: "לא יכול להיות שמישהו יתנהג ביהירות ובהתנשאות מתמשכת כפי שאנחנו רואים מצד כחול לבן לכל אורך מה שהיה אמור להיות המשא ומתן. אנחנו בהחלט מצפים לשמוע היום מכחול לבן עמדה אחרת. לשים סוף לפסילות. לשים סוף לעמדה הזאת שפוגעת בבחירה הדמוקרטית של כל כך הרבה אזרחים ולתת אור ירוק אמיתי, לסכם משא ומתן ולהקים ממשלה. זה אפשרי וזה תלוי רק בהם".

"האחריות מוטלת כולה במלאה על אדם אחד והוא בני גנץ", הדגיש השר לוין, "שיפסיק לעבוד אצל יאיר לפיד ויפסיק לפחד מיאיר לפיד וסוף כל סוף יבוא לנהל מו"מ אמיתי רציני".

"שניים וחצי מיליון אזרחים שתמכו בבנימין נתניהו ראויים ליותר כבוד וליחס אחר מהיחס המתנשא שאנחנו מקבלים עד עכשיו מהכיוון של כחול לבן", חתם לוין.

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בפתח ישיבת הממשלה לתקיפות צה"ל בשבת האחרונה: "אני לא רוצה שאיש יטעה - אנחנו פעלנו נגד הג'יהאד האסלאמי, וזאת כמובן זכותנו לפעול נגד כל גורמי הטרור, אבל לא הסרנו את האחריות של החמאס על כל פעולה התקפית שיוצאת מרצועת עזה נגדנו. זו הייתה ונשארה המדיניות שלנו. לכן, גם בסוף השבוע צה"ל פעל בתגובה לפעולות טרור שיצאו מעזה, כך היה וכך נמשיך – החמאס אחראי.

לקראת סוף השבוע ישבתי בישיבה השבועית שלי עם ראש השב"כ. הוא דיווח לי על פעולות, שהלוואי ויכולתי לשתף את אזרחי ישראל בהן, הפעולות הכבירות, אין מילה אחרת, שעושה השב"כ באופן רציף כדי לסכל את ההתקפות נגדנו מיהודה ושומרון ובתוך יהודה ושומרון נגד התושבים, וגם בכלל נגד אזרחי ישראל באשר הם. 

ההצלחות שם מרשימות מאוד ושיתוף הפעולה בין השב"כ וצה"ל מניב תוצאות נפלאות למדינת ישראל. בד בבד עם הלוחמה נגד הטרור, אנחנו מחזקים את מרכיבי הביטחון של היישובים ביהודה ושומרון, של אזרחי ישראל שם. זו ההצעה שתונח היום בפני הממשלה – 40 מיליון ש"ח לחיזוק מרכיבי הביטחון. אנחנו נילחם בטרור. הם לא יעקרו אותנו מכאן, זו ארצנו.״