שני סקרי מנדטים חדשים מתפרסמים הבוקר (ו'), האחד בישראל היום והשני במעריב, וממשיכים את אי הוודאות השוררת בגזרת חלוקת המנדטים, שבוע וחצי בלבד לפני הבחירות לכנסת ה-22.
איתמר בן גביר יכול לשאוב עידוד מסקר נוסף בו עוברת מפלגתו את אחוז החסימה, אך זה עדיין לא מספק לגוש הימין-חרדים את היכולת להרכיב ממשלה, ואילו בגזרת ימינה כנראה צריכים להיות מודאגים מההיחלשות המתמדת, שמגיעה בסקר ישראל היום לשמונה מנדטים בלבד - שפל במערכת הבחירות.

על פי סקר ישראל היום ו-i24NEWS שנערך על ידי מאגר מוחות, עוצמה יהודית עוברת את אחוז החסימה, וימינה נחלשת לשמונה מנדטים בלבד. הליכוד מוביל בראש עם 31, וביחד עם שמונה של ש"ס ושבעה של יהדות התורה, גוש הימין מגיע ל-58 מנדטים בלבד.

[סקר_בחירות_103]

המחנה הדמוקרטי מתרסק לסף אחוז החסימה - ארבעה מנדטים, העבודה-גשר עם שישה, כשכחול לבן עם 30, אחד פחות מהליכוד. ישראל ביתנו מתחזקת ל-11 מנדטים, והרשימה המשותפת גם כן עם 11.

חלוקת הגושים:
גוש הימין: 58
גוש השמאל: 51
ישראל ביתנו: 11

על פי סקר מעריב, שנערך על ידי מכון סמית בהנהלת רפי סמית, הליכוד עם 32 בראש, ימינה עם תשעה בלבד, ש"ס עם שמונה ויהדות התורה עם שבעה. עוצמה יהודית זוכה ל-2.5 אחוזים בלבד, רחוק מאחוז החסימה. גוש הימין-חרדים עם 56 מנדטים בלבד.

[סקר_בחירות_104]

מנגד, גם כחול לבן עם 32 מנדטים, המחנה הדמוקרטי דווקא מתחזקת עם שבעה מנדטים, והעבודה-גשר עם שישה. ישראל ביתנו שומרת על יציבות עם עשרה מנדטים, והרשימה המשותפת נחלשת לתשעה בלבד.