הבוקר (ג') הגיע ח"כ ניר ברקת לביקור במועצת בנימין ולפגישת עבודה עם ראש המועצה ישראל גנץ, כחלק מתוכנית רחבה של ברקת ואנשי מיזם ״ישראל צומחת״ לפיתוח מנועי צמיחה בפריפריה הגאוגרפית של ישראל, ובתוכה יהודה ושומרון.

במפגש הוצגו ע"י ח״כ ברקת וצוותו מגוון הצעות ותהליכים לשדרוג חבל בנימין ובתוך כך הוצגו תכניות להקמת אזורי תעשייה חדשים בבנימין, חיבור מוקדי תנ"ך מרכזיים באזור לתוכנית התיירות של בנימין בארץ ובעולם. 

ראש המועצה גנץ העביר בפני ראש עיריית ירושלים לשעבר סקירה רחבה על תוכנית האב לתחבורה לשדרוג מערך הכבישים והתשתיות בתחום המועצה  העוברים מהפיכה של ממש בחודשים האחרונים.

ח"כ ניר ברקת סיכם את הביקור: ״אני מודה לחברי היקר, ראש המועצה ישראל גנץ על האירוח והשיח המשותף. ביהודה ושומרון בכלל ובנימין בפרט קיים פוטנציאל עצום לפיתוח מנועי צמיחה משמעותיים סביב איזורי תעשייה משותפים, תיירות סביב סיפורי התנ״ך ומנועי צמיחה נוספים. כל אלו עשויים להוות אבן דרך משמעותית בחיזוק הפריפריה הגאוגרפית של ישראל ובתוכה ההתיישבות". 

ראש מועצת בנימין, ישראל גנץ: "שמחנו לארח היום את חברי הטוב ח"כ ניר ברקת, ידיד אמת של ההתיישבות ומי שפיתוח האזור חשוב לו רבות. אנו מודים לניר  על הרצון העז לעשייה מרבית באזור, ומאמינים כי שיתופי הפעולה יעזרו לכולנו לחזק את ההתיישבות ברחבי יהודה ושומרון".