לאחר שהיה סגור במהלך היום (ב') בעקבות התקיפות הישראליות נגד מטרות אירניות בסוריה הלילה, הודיעה הנהלת אתר החרמון כי מחר ייפתח האתר למבקרים ולגולשי הסקי כרגיל. "מזג אויר מושלם, שלג למכביר ומצב רוח טוב. הציבור מוזמן לחזק את החרמון, הגולן והגליל בנוכחותו. חוזרים לשגרה!" נאמר בהודעת אתר החרמון.

אתמול בצהריים יירטה מערכת 'כיפת ברזל' רקטה שנורתה אל עבר שטח ישראל מכיוון סוריה, יירוט שנצפה היטב על ידי גולשי הסקי בחרמון. בלילה תקף חיל האוויר מטרות אירניות בסוריה, כאשר במקביל הורה הצבא לסגור במהלך היום את אתר החרמון למבקרים, עקב החשש מירי לעבר האתר, ההומה בימים אלה.

לאחר השלג הרב שירד בשבוע שעבר, אתר החרמון פתוח כעת לגולשי הסקי, אשר נוהרים בהמוניהם לנצל את הימים המעטים בשנה בהם ניתן לגלוש בחרמון. סגירת האתר היום הסבה נזק כלכלי גדול למפעילי האתר, ולא מן הנמנע שידרשו פיצויים מהמדינה בגין הסגירה.

מנכ"ל אתר החרמון אלון פרידמן, אמר לאתר YNET כי ההחלטה לפנות את האתר התקבלה תוך התייעצות עם הצבא: "קודם כל יש תחושה של דאגה, אבל אנחנו נמצאים בקשר עם צה"ל ומקבלים הוראות מדויקות. כפי שהם אמרו לנו היום לסגור, ככה הם ידעו היטב למה הם מאפשרים לנו אתמול להמשיך לפעול. הציבור התנהג בשקט וברוגע כשהיה פה יירוט, וגם לאחריו המשיך ליהנות מהשלג".

פרידמן הוסיף שהנזק לאתר ולעסקים המושפעים ממנו נאמד במיליונים: "צריך לזכור שחוץ מאיתנו יש מערכת שלמה שנהנית מהעובדה שיש פה הר עם שלג - בתי מלון, מסעדות. הפגיעה היא הרבה יותר רחבה. אנחנו חלק ממנוע צמיחה של תיירות. אנחנו מקווים שהמנוע יחזור לפעול במלוא העוצמה מחדש".