הסקרים ממקמים את הבית היהודי סביב אחוז החסימה, אך בתוך המפלגה נערכים לבחירת רשימת המועמדים לכנסת. ארבעה מצעירי הבית היהודי, חברי מרכז המפלגה, קוראים לשריין את המקום השישי ברשימה לכנסת , לצעיר מתחת לגיל 35. הם מוסיפים כי במקרה של ריצה משותפת עם האיחוד הלאומי, המקום המשוריין לצעיר יהיה המקום התשיעי או מעליו.

במכתב של צעירי הבית היהודי נאמר: "צעירי הציונות הדתית היו מאז ומעולם חלק משמעותי מהעשייה הענפה ומהובלת הפעילות הציבורית בתנועה הבית היהודי. גם בעבר היה ברשימת המפלגה מקום משוריין לצעיר/ה,  ואנו מבקשים כיום להשיב את השיריון כפי שהיה. 
אנו בטוחים כי שיריון זה ושילוב מועמד/ת צעיר/ה במקום מרכזי ברשימה - יגדיל את קהל התומכים, ויוסיף רוח רעננה של צמיחה והתחדשות לתנועה!"

"על כן אנו מציעים וקוראים לחברי וחברות המרכז:

  • לשריין את המקום ה-6 ברשימת הבית היהודי לכנסת לחבר/ת מפלגה- המועמד/ת לרשימת המפלגה לכנסת, אשר שביום הגשת המועמדות לוועדת הבחירות לא מלאו לו/ה - 35 (להלן: "מועמד צעיר"). 
  • להחליט כי מועמד צעיר שיגיע למקום הגבוה ביותר בבחירות לרשימה לכנסת – במרכז המפלגה או בכל דרך בחירות אחרת שיקבע המרכז – יוקפץ למקום ה-6 המשוריין. 
  • ככל שמועמד צעיר/ה יגיע למקום ה-6 ו/או גבוה מכך  בכוחות עצמו בבחירות עצמן – השריון יתבטל. 
  • ככל שמפלגת הבית היהודי תתמודד ברשימה מאוחדת עם מפלגה/ות נוספ/ות המקום המשורין למועמד הצעיר לא יהיה נמוך מהמקום ה-9 ברשימה המאוחדת".

על המכתב חתומים ארבעה מחברי המרכז; רותם קקון, יעקב שטרן, פז גליקמן ומאיר פרייליכמן. יש לציין כי מועמד אחד כבר צפוי להתמודד על המקום המשוריין לצעיר, וזהו סגן ראש המועצה האזורית שומרון, דוידי בן ציון, בן ה-34. על פי ההערכות במפלגה, גם יונתן דובוב, מייסד מתחם ה'גולה', ויו"ר צעירי הבית היהודי, יתמודד על המקום המשוריין לצעיר, אם יהיה כזה וגם רונאל אליקים, מנכ"ל מרכז ברקאי

https://www.kipa.co.il/userFiles/files/9134c55ba9a6bb872cb857cbcca81bb1.pdf