עם התפרצות מחלת החצבת, נראה שהוויכוח המתיש בין מתנגדי חיסונים לתומכים בהם, רחוק מלהסתיים. מי שמצאה עצמה בתווך בין שתי העמדות, היא המגישה עדן הראל, אשר העלתה לעמוד הפייסבוק המשותף לה ולבעלה, עודד מנשה, מאמר מטעם "המרכז לרפואת הרמב"ם", אשר מערער על יעילותם של חיסונים, ומבקש ליידע את הציבור בעובדות חשובות לטענתם, אשר אינן מוצגות על ידי מערכת הבריאות. 

התגובות הזועמות לא איחרו להגיע, "יש בעיה אחת", כתבה אחת מעוקבותיה, "בכותרת המאמר מובטח לספר את האמת אבל המאמר מלא בשקרים ואי דיוקים. זה החומר שאת רוצה לשתף?", "לא מאמינה שהצטרפת להזויים מתנגדי החיסון. שבגללם. ורק בגללם יש לנו 3000 חולי חצבת", כתבה מגיבה אחרת.

מי שעוד הצטרפה למגיבים היא סתיו אברהמי - מנכלי"ת "מחוסגן - גן בריא בליווי רופא", אשר ציינה כי נחיצות המיזם שלהם גדלה, רק בעקבות מידע שגוי שהגיע לידי הציבור ואשר הביא למגיפת החצבת: "גדלנו לאופרציה ענקית עם יותר מ-320 גני ילדים תוך כשלושה חודשים, עם 150 מתנדבים, מרביתם מתחום הרפואה והמדע..אני מזמינה אותך לשוחח עם אחד מ-80 הרופאים המתנדבים שלנו. הם ישמחו לשוחח איתך על נושא החיסונים לעומק, להקדיש את הזמן הפנוי שלהם, על מנת להסביר לך למה החשש שלך מחיסונים מוטעה, ולמה לדוגמא המאמר הפסאודו-מדעי הזה ששיתפת כעת הוא פשוט, לא מדעי ולא נכון". 

הראל השיבה למגיבים כי העלתה את הכתבה מאחר וגם היא אמא לילדים שמנסה להבין מה נכון ומה לא, "בואו נשאיר את ההתלהמות למקומות אחרים" כתבה, "אף אחד לא יחסן או לא יחסן את הילדים שלו בגללי, אני לא סמכות רפואית. אני שואלת שאלות ושמחה שהגיע כל כך הרבה מידע לפה, שיש לי איפה להעמיק לחקור ולשאול על כל חיסון וחיסון, ולא סתם לחסן בלי להבין מה בדיוק אני מכניסה לגוף של הילדים שלי כמו שעשיתי עד היום.

אני בעד להיות אישה שואלת, אישה חושבת, ובטח לא להיות מנוהלת מתגובות לא אוהדות, גם זה בסדר. מקבלת באהבה, כי חשוב היה לי להיחשף למידע. אז תודה לכל מי ששלח לי חומר שאני יכולה לקרוא. הרבה יותר מועיל מלכתוב, ביאסת..".