לפני כחודש הפצנו שאלונים בקרב פנויי המגזר עם שלל שאלות על העדפותיהם לגבי בנות הזוג העתידיות ומהן העילות לפסילת ההיכרות. 

על השאלון ענו 515 גברים. 39% מתוכם בני 21-25, 26% מתוכם בני 26-30. כך ש65% מהמשיבים נמצאים בעשור השלישי לחייהם. 95% מהמשיבים הם רווקים, והשאר גרושים ואלמנים.

20% מהמשיבים למדו בישיבה גבוהה ול-43% יש תואר ראשון. 50% מהמשיבים הם בוגרי ישיבת הסדר. מבחינת המוצא, 60% מהמשיבים הם אשכנזים ו-20% ספרדים. 68% מגדירים עצמם דתיים ו-18% אחוז חרד"ליים. רק 10% מהמשיבים מגדירים עצמם דתיים לייט.

מה רווקים רוצים?

ילדים מנישואים קודמים? מתוך המשיבים, רק 5% היו מוכנים לצאת עם גרושה או אלמנה עם ילדים. אך, הפלא ופלא, אם את גרושה או אלמנה ללא ילדים, סיכוייך עולים פלאים: 23% מהמשיבים היו שמחים להיפגש אתך.

הגיל והיופי ממש קובעים: 85% מגברברי המגזר לא מוכנים לצאת עם מישהי שמבוגרת מהם, ול-85% חשוב שתהיי רזה. מעניין אם אלו אותם גברים... רק 2% יסכימו לצאת עם מישהי שגבוהה מהם ו-70% יפסלו את הדייט שלהם אם היא לא נראית טוב בעיניהם, מצד שני: ל-78% מהעונים בכלל לא אכפת אם את מקפידה להתאפר. ואם אתם חושבים שחרד"לים מחפשים אופי אז שימו לב ש 79% מהם מעדיפים מישהי רזה.

פדלחו"שית: אם את מתפללת במניין שוויוני, 65% מהעונים לא יסכימו לצאת אתך.

למרות שיורדים עליהם שהם לא מנומסים מסתבר שלפי התשובות רובם ממש ג'נטלמנים: 84% יסכימו ליסוע שעה ויותר כדי להגיע לדייט שלהם ו-0% (!) חושבים שהאשה צריכה להיות זו שמשלמת בדייט (אם כי 30% מאמינים בשיטת החצי-חצי). 

ביישנים או שובינסטים? 68% מעדיפים שהקשר יתחיל בשידוך- לא משנה מי יוזם, העיקר לא באופן ישיר. תוהה למה לא מתחילים איך בבית כנסת? רק 17% מהבחורים היו מוכנים להתחיל אתך ישירות. מתלבטת אם להתחיל בעצמך עם הבחור? רק 15% מהבחורים יאהבו את המהלך

 

רוצים לדעת מה רווקות מחפשות? לחצו כאן