להקת הווקאל הישראלית 'כיפה לייב' בקליפ מדליק במיוחד בו הם "מדליקים" את החנוכיה הווקאלית בביצוע השיר על הניסים.

[embed][/embed]

'חנוכה נרקוד נשמח כולנו' - ישי לפידות, מנדי ג'רופי, נמואל הרוש ואבי פיאמנטה בשיר חנוכה חדש בלחנו והפקתו של ישראל נאבול שנועד לדבריו ללוות את ההדלקות הציבוריות של חסידי חב"ד.

[embed][/embed]

הקומיקאי האמריקאי-יהודי, ארי בלאו בגרסה משעשעת ללהיט של אדל "הלו". בלאו שמצהיר כי אינו זמר אלא קומיקאי שינה את המילים ברוח החג וגרף כ-85 אלף צפיות.

[embed][/embed]

'וואן דיירקשן חנוכה' - קליפ משעשע לשירים של הלהקה המפורסמת בביצוען של כמה מלהקות האקפלה הטובות בארה"ב החל ב-SIX13 ,A.K.A.PELLA, Y-STUDS וארז כהן שהפיק מוזיקלית את הפרויקט.

[embed][/embed]

וכמובן שאין חנוכה בלי קליפ של המכביטס - מתכון ללטקס הוא הקליפ החדש של הלהקה שיצא בליווי של אלבום EP בעל 7 רצועות של ביצועים חדשים של הלהקה לשירי החג.

[embed][/embed]

להקת הווקאל המצליחה six13 אף היא מקפידה בכל חנוכה לשחרר קליפ פארודי והפעם מדובר במחרוזת 'צפה מי' שכרגיל גורפת מאות אלפי צפיות.

[embed][/embed]

חגיגות החנוכה לא פוסחות על אף מגזר וגם הזמר החסידי, ברי וובר, יצא בקליפ היפ הופ, גרסת כיסוי לשיר לועזי של להקת Fall Out Boy יחד עם מקהלת השירה "זמירות".

[embed][/embed]

למי שחיפש קצת קלאסיקה פטריוטית להפליא יוכל להינות מהקליפ של 'ילדי ירושלים' - 'מי ימלל' באנגלית ובעברית.

[embed][/embed]

להקת הווקאל מארה"ב 'שיר סול' בקליפ חנוכה 'הרם את עצמך למעלה' בלחנו ומילותיו של מיכאל הרפז ובעיבודו של מנהיג הלהקה דוד רוס.

[embed][/embed]