מתרחבת התמיכה הציונית-דתית במחאת הדיור: השר דניאל הרשקוביץ, שר המדע והטכנולוגיה ויו"ר "הבית היהודי", הביע הבוקר (א') תמיכה במאבק הדיור, בהצהרה שנשא בפתח ישיבת הממשלה השבועית.

"המחאה מוצדקת, גם אם מלבים אותה גורמי שמאל מובהקים שרוצים את ראשו של נתניהו", הבהיר השר הרשקוביץ, שציין כי "אין ספק שמעמד הביניים נשחק בשנים האחרונות ועל הממשלה לערוך טיפול שורש בנושא ולמצוא פתרונות שיקלו על מעמד הביניים - עמוד השדרה של החברה הישראלית".

עם זאת, השר הרשקוביץ הביע את עמדתו ביחס להתפתחויות הפוליטיות כתוצאה מגל המחאה ששטף את הארץ, באומרו כי "כיכר הבימה אינה כיכר תחריר, ומי שרוצה בהחלפת השלטון יצטרך להמתין לבחירות".

בכך מצטרף השר הרשקוביץ לתמיכה שהפגין בשבוע שעבר ח"כ אורי אורבך, שאמר בשיחה עם כיפה כי על חברי הכנסת הדתיים לתמוך במאבק. "נהיה חייבים להצטרף למאבק הזה כבר בימים הקרובים, אך נעשה זאת בצורה מושכלת, שלא על מנת לנגח את הקואליציה או העומדים בראשה", אמר ח"כ אורבך, שהדגיש כי "אנחנו שותפים לבעיית הדיור הכללית, בכל אזורי הארץ. ברור שאנחנו צריכים להשתדל הרבה יותר, להצטרף למאבק ולהעלות את הסוגיות הללו על סדר היום - עוד השבוע. על אף אי ההסכמות הפוליטיות ותחושת אי הנוחות אותה הדגשתי, הרי שמדובר כאן בסוגיה חברתית ואנושית מהמעלה הראשונה".