השבוע שעבר הביא איתו הרבה רגעים של אור: 106 חטופים שוחררו מעזה, ביניהם 80 ישראלים. ילדים, אימהות, נערים ונערות, שבו ארצה אחרי חודשיים של גיהנום. לחלקם לוקח זמן להתאושש, אחרים מתחילים אט-אט לחזור לשגרה. בימים האחרונים החלו בני נוער ששוחררו מהשבי לחזור לרשת החברתית "טיקטוק" ולפרסם סרטונים חדשים וממיסים את הלב.

"כאילו הייתי בחופשה בחו"ל חודשיים וחזרתי"

הראשונה הייתה אורי מגידיש, החיילת בת ה-19 ששוחררה עוד לפני כחודש, ועדכנה על מצבה בסרטון טיקטוק שהופץ בכל הרשתות. סהר קלדרון בת ה-16, שנחטפה עם אחיה ארז בן ה-12 ואביהם עופר, שנשאר בשבי, העלתה סרטון טיקטוק עם חברה כתבה: "הסאונד שעבר לי בראש ברגע שחזרתי הביתה מהשבי". לצד הסרטון היא התבדחה: "כאילו הייתי בחופשה בחו"ל חודשיים וחזרתי".

"החיים דבש כשחוזרים מהשבי"

נועם אור, ששוחרר עם אחותו עלמה, פרסם סרטון ובו ביקש להודות על ההודעות המרגשות שהוא מקבל ולעדכן במצבו. "זה לא מובן מאליו בכלל", כתב, "כמו שאתם רואים אני בסדר ואני כבר מתחיל לחזור קצת לחיים יותר נורמליים. נשאר עוד אחד שיחזור מבני המשפחה, אבל עד אז נהיה חזקים". גם בן דוד, ליאם אור, פרסם סרטון ובו עדכן שאפילו הספיק להתגלח. גלי טרשצ'נסקי לקחה את ההומור העצמי צעד קדימה, וכתבה: "שאומרים לי שזה יקר מדי אבל אני בעצם יכולה לקבל הכל בחינם. החיים דבש כשחוזרים מהשבי".

החזרה של הצעירים לטיקטוק מרגשת, ועוד יותר היכולת שלהם להתבדח על מצבם. בני הנוער הפכו לפנים מוכרות בעל כורחם, כשתמונותיהם התנוססו על שלטים שקראו לשחרורם, וכעת רק מגיע להם לנצל את התהילה בדרך המתוקה ביותר שאפשר.