משנים את סימן ההיכר: יצרנית השוקולד הפופולרית טובלרון, נאלצת לשנות את סימן ההיכר שעל העטיפה שלה. ההר המוכר מהאריזה ייאלץ לפנות את מקומו לאחר שהחברה הודיעה כי היא מעבירה חלק מהייצור שלה לסלובקיה. החוק בשוויץ נוקשה מאוד כלפי שימוש בסימנים מקומיים על מנת לקדם מוצרי שוקולד ומאפשר זאת רק לייצור מקומי.

יאסר עליהם להשתמש בהר מטרהורן מהאלפים השוויצרים

בטובלרון מעוניינים להגדיל את כמות הייצור ונאלצים להעביר חלק ממנו לסלובקיה ולכן ייאסר עליהם להשתמש בהר מטרהורן מהאלפים השוויצרים על גבי העטיפה. בחברה מבטיחים מיתוג מחדש של המוצר המיתולוגי ואמרו כי הפונט יוחלף גם הוא ועל העטיפה יופיע סמל הקשור להיסטוריה של החברה כמו גם חתימתו של המייסד החברה.

טובלרון, הסוף לעטיפה המוכרת צילום: shutterstock

לוגו חדש שההשראתו מגיעה מהארכיונים של טובלרון

חברת מודלז, יצרנית השוקולד אמרה בתגובה ל-BBC כי "כתגובה לביקוש הגדל ברחבי העולם וכדי לתרום לצמיחת המותג טובלרון בעתיד". האריזה החדשה תכלול "פונט חדש וייחודי ולוגו שההשראתו מגיעה מהארכיונים של טובלרון, כמו גם הוספה של חתימת המייסד, טובלר, על האריזה".

הר מטרהורן, עוזב את העטיפה צילום: shutterstock

הטובלרון הוכן לראשונה על ידי תיאודור טובלר ואמיל באומאן בעיר ברן בשוויץ כבר ב-1907. השניים פיתחו את השוקולד המורסם בצורת משולש. שם המוצר הוא שילוב של שם משפחתו של טובלר והמילה האיטלקית "Torrone" (סוג של נוגט). צורתו של השוקולד רשומה כפטנט ייחודי של החברה.