אלכסנדר סבנוק ובתו, ליאנה סבנוק אותרו הבוקר (ש') על ידי אחיה של ליאנה בן ה-17 ללא רוח חיים בבית האם. ממד"א נמסר כי השניים, בני 43 ו-21, אותרו כשהם סובלים מפציעות חודרות, ולא נותר לצוותים אלא לקבוע את מותם. לפי החשד, האב דקר את בתו למוות ולאחר מכן שם קץ לחייו. בזירה נמצאו הסכינים שלפי החשד שימשו לביצוע הרצח, שאירע בדירת גרושתו של האב. בזירה נתפסו סכינים שעפ״י החשד שימשו לביצוע הרצח במקום.

הבוקר בסביבות השעה 11:00 התקבל במשטרה דיווח על חשד לרצח בדירה בעיר בית שמש, לאחר שנמצאו גופותיהן של אב וביתו בדיקה בעיר. מיד עם קבלת הדיווח, הגיעו למקום כוחות משטרה גדולים והחלו בפעולות חקירה. מבדיקה ראשונית של פרטי האירוע עולה כי מדובר בגבר בשנות ה-40 שהגיע לדירת גרושתו שבה מתגוררת עם ילדיהם בזמן שבתם בשנות ה-20 שהתה שם לבדה. 

זירת ברצח צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הילדה הגיעה לבית לפנות בוקר עם חברותיה לאחר בילוי משותף. האב שנמצא אז בסביבה נכנס לדירה, עדיין לא ידוע מתי ובאיזו צורה. סמוך לשעה 09:00 אחיה של הצעירה הגיע לדירה עם חבר ונחשף לזוועה. בסטורי האחרון שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה היא נראתה מבלה עם החברות במועדון או בר כלשהו, ולסרטון צורף הכיתוב "הזדקנו".

האב, אלכסנדר מתגורר בנפרד מבתו ליאנה ומאחיה בן ה-17, שחי גם הוא בדירה והוזעק אליה על-ידי האם שהייתה בצפון וחששה לשלומה של בתה מכיוון שלא הצליחה להשיג אותה בטלפון. בתחקורו הראשוני בזירה סיפר הבן לשוטרים כי ראה טיפות דם בכניסה לדירה, ואז התגלה אליו המראה המזעזע.

שכנים סיפרו כי האם עובדת כספרית ומתגוררת במקום עם שני ילדיה. מבעלה התגרשה לפני יותר משנה, ומאז הוא לא נראה באזור למשך זמן רב - עד שאתמול זיהה אותו אחד השכנים כשהוא בלבוש מוזנח. לדברי השכנים, "אלה אנשים טובים ומתוקים שלא עשו רע לאף אחד".