שר האוצר אביגדור ליברמן, יצא הערב (ד') לביקור עבודה ראשון מאז מונה לתפקידו, לקפריסין ולבריטניה. מטרת הנסיעה היא חיזוק הקשרים הכלכליים בין ישראל לשתי המדינות, וזאת על רקע האתגרים הגלובליים לכלכלה העולמית ולצורך מימוש הפוטנציאל הגדול בהעמקת הקשרים בין המדינות.

במסגרת הנסיעה ייפגש עם שר האוצר הקפריסאי, ועם שר האוצר הבריטי ונגיד הבנק המרכזי. כמו כן, ייפגש עם בכירים נוספים במערכת הכלכלית בשתי המדינות ועם מנכ"לי חברות פינטק. 

את נסיעתו יתחיל שר האוצר בקפריסין, שם הוא צפוי לפגוש את שר האוצר המקומי, קונסטנטינוס פטרידס, שרת האנרגיה והתעשייה, נטסה פילידס, נשיא לשכת התעשייה והמסחר כריסטודולוס אנגסטיוטיס וכן בכירי תעשיה מקומיים.

ליברמן אומר כי הוא "רואה חשיבות מיוחדת בחיזוק הקשרים הכלכליים מול קפריסין לאור הקרבה הפיזית והאינטרסים המשותפים". בין היתר יידונו הסוגיות המשותפות בין המדינות בתחום האנרגיה וכן וייבחנו אפשרויות להגברת הסחר בין ישראל לקפריסין ולאיחוד האירופי בכללותו, לרבות בתחום מוצרי המזון והשירותים הפיננסיים.  

בבריטניה יפגוש השר את שר האוצר, רישי סונאק, את נגיד הבנק הבריטי, אנדרו ביילי, יושב ראש בנק ברקליס , נייג'ל היגינס, ומנכ"ל חברת הפינטק ריילס בנק, נייג'ל וורדון. אל הביקור מתלווה הכלכלנית הראשית במשרד האוצר, שירה גרינברג. בין היתר, יידונו דרכים לחיזוק והעמקת היחסים הכלכליים בין שתי המדינות, וייבחנו אפשרויות לקידום מעורבותן של חברות בריטיות במתן שירותים פיננסיים בישראל. בנוסף, שר האוצר ישתתף בכנס השנתי של הג'רוזלם פוסט.