סיעת ימינה התכנסה היום לישיבה בכנסת אחרי חודש שלם בו לא נפגשו באופן מסודר, בין היתר בשל הבידודים של ראש הממשלה נפתלי בנט. לחדשות כיפה נודע כי במהלך ישיבת הסיעה התייחס בנט למצבה של המפלגה בקרב מצביעי הימין.

ראש הממשלה אמר לחברי ימינה, "אנשי ימין בשקט מרוצים מהממשלה", בנט מנה מספר סיבות מדוע בימין מרוצים מהממשלה, "לדוגמא הפסקנו את המזוודות לחמאס", על ההחלטה להעביר מיליארד שקל לפיתוח הגולן אמר בנט, "אנחנו מכפילים את האוכלוסייה בגולן, זאת החלטת הממשלה הכי חשובה שהתקבלה מאז ששת הימים למעט החלת הריבונות על הגולן, ועוד הבאנו את השמאל איתנו לגולן".

אמש שאלנו את שרת הפנים איילת שקד, "מה עובר על מפלגת ימינה? אחד גורר את שירלי פינטו למליאה, השני מתדרך נגד עידית סילמן". שקד ענתה, "ימינה נמצאת בסיטואציה מאוד מורכבת. יש אופוזיציה ימנים והם כל יום רביעי מטרילים אותנו, טרלול זאת מילת השנה, הם בכוונה מעלים חוק שהם יודעים שהיינו רוצים להצביע בעדו ולכן ימינה בסיטואציה מאוד מורכבת. ולפעמים יש חברי כנסת שלא נוח להם, אני מבינה את יום טוב כלפון שלא מסוגל להצביע על חוק כזה או אחר. עידית מנהלת את הקואליציה בצורה מקצועית. היא לא מפרה קיזוזים, זאת קואליציה מאוד קשה לניהול".


(איילת שקד בראיון לחדשות כיפה).