חוק החשמל של סיעת רע"מ מוסיף לטלטל את הקואליציה. אחרי שברע"מ הודיעו כי הם מחרימים את השרה שקד ודחו את כל דיוני ועדת הפנים, הערב (ג') תיפגש שרת הפנים עם יו"ר ועדת הפנים חבר הכנסת וליד טאהא. קודם הפגישה ברע"מ מאיימים כי לפגישה לא טובה יהיו השלכות משמעותיות.

"רע"מ תפרק את הקואליציה"

חבר הכנסת מאזן גנאים מסיעת רע"מ התראיין הבוקר לרדיו 'מכאן' ואמר: "רע"מ תפרק את הקואליציה אם לא ייצא עשן לבן מפגישתם של איילת שקד עם ווליד טאהא הערב". על הסער שחולל אמש כשהלך לפגוש את האסיר המשוחרר ראאד סלאח.  "אני גאה לבקר אצל השייך ראאד סלאח. רע"מ לא מתחה ביקורת עליי", אמר גנאים. עוד מתפרסם הבוקר בגל צה"ל כי השר אביגדור ליברמן נכנס לתוך משבר חוק החשמל וישמש כמתווך בין חברי רע"מ לשרה איילת שקד.

כזכור, בתחילת השבוע פורסמה דרישה חדשה מצד מפלגת רע"מ לגביי חוק החשמל: במפלגה הודיעו כי לא ינהלו משא ומתן מול שרת הפנים איילת שקד. ברע"מ דורשים כי הם המגעים מולם ינהל גורם אחר מטעם המשרד. חוק החשמל נועד לאפשר חיבור קבוע לחשמל של בנייה בדואית לא חוקית וכבר עבר בקריאה וראשונה. כזכור, ח"כ וליד טאהא מסיעת רע"מ שינה את סעיפי החוק כך שיחולו על מבנים נוספים שנבנו ללא היתר. שקד התנגדה לשינויים, אלא שאז הגיעו ברע"מ לפשרה מולה.


(איילת שקד).