בהלת האומיקרון הביאה את ראש הממשלה נפתלי בנט לדבר רק על הנגיף החדש בישיבת הממשלה. כחלק מהניסיונות לשכנע את האזרחים לחסן את ילדיהם סיפר בנט על מקרה קשה באנגליה, שם נפטרו שני נערים שחלו באומיקרון, אבל בדיקה קטנה גילתה כי האירוע לא התרחש. 


(בנט בישיבת הממשלה).

"רק השבוע נפטרו באנגליה שני תלמידי חטיבת ביניים מאותה כיתה מ"אומיקרון", האחד לא היה מחוסן בכלל, השני היה ככל הנראה מחוסן חלקית", אמר בנט, אך הסיפור הקשה הושמט מההודעה הרשמית, מה שהביא את הכתבים לתהות אם הסיפור התרחש. בחדשות 12 בדקו ובאירופה לא נרשמו מקרי מוות מהאומיקרון, מסתבר שראש הממשלה טעה.

אחרי שעתיים הבהיר בנט את הטעות ואמר: "לפני יומיים פורסם ב-BBC ששני תלמידים בריטים מאותה כיתה חלו בקורונה ומתו זמן קצר אח״כ, בהפרש של שבוע. הבוקר, בישיבת הממשלה, התייחסתי לאירוע, אך אמרתי בטעות שהם חלו ב״אומיקרון״ במקום לומר ״קורונה״. אכן, שניהם מתו לאחר שחלו בזן אחר של נגיף הקורונה, שאינו אומיקרון. 

כך או כך—הקורונה מסכנת אותנו ואת ילדינו. אני מבקש מהורי ישראל—חסנו את ילדיכם והגנו עליהם מפני הקורונה, על שלל הוריאנטים שלה. אין צורך לקבוע תור מראש—גשו ישר למוקדי ההתחסנות. בואו נשמור על בריאות אזרחי ישראל ובריאות כלכלת ישראל".