במהלך מיוחד כינסו היום (ב') חברי האופוזיציה כינוס חירום במליאת הכנסת בעקבות מחדל נתב"ג וראש הממשלה נפתלי בנט חויב להשתתף. חברי האופוזיציה תקפו את ראש הממשלה ובנט שנראה לחוץ עלה לנאום בתגובה כשהוא מחקה את נאום החמוצים של נתניהו, נגדו יצא בהתקפה אישית וסרב לקרוא לו ראש האופוזיציה. שעות בודדות לאחר הנאום בנט מפיץ בהודעות את הנאום הלא ממלכתי.

בשיאו של הנאום צעק בנט לעבר חברי האופוזיציה: "ח״כ נתניהו, ח״כ דיסטל וסמוטריץ, הפכתם לחמוצים החדשים. את מה שאתם הזנחתם - אנחנו מתקנים, ואתם החמוצים החדשים". בנט נתפס בנאום לא ממלכתי במיוחד ודווקא אותו הוא בחר לפרסם בפייסבוק ולכאורה אף לשלוח לאזרחי המדינה.

הערב קיבלו מספר רב של אנשים הודעה בה נכתב: "ראש הממשלה נפתלי בנט קורע את האופוזיציה ואת ח"כ בנימין נתניהו בנאום היום במליאה". המילים "קורע", "חמוצים" וחוסר הנכונות לקרוא לנתניהו בתואר ראש האופוזיציה מתנגשים עם נאום קודם של בנט.

עמית סל תקף את הנאום של ראש הממשלה וכתב: "חודש חלף, מחכה עדיין למשפט של מישהו מהממשלה שלא יכלול את המילה נתניהו". סגל המשיך ומצא נאום קודם של בנט, בו התחייב שיפעל קצת אחרת. בנאום שנשא בכנסת קודם הבחירות אמר בנט כי: "אף אחד לא חמוץ ולא בוגד. בהנהגה שלנו כולם ירגישו רצויים במדינת ישראל". 

ביחסי בנט ונתניהו קיים עוד קרע, עמית סגל חשף הערב (ב') כי פגישתם החודשית של ראש הממשלה וראש הקואליציה לא נקבעה עדיין וזאת בניגוד לכתוב בחוק. לפי סגל בשני הלשכות נמנעו מלטפל בנושא.