מחר (א') בשעה 19:30 יתכנס לראשונה קבינט הקורנה החדש של הממשלה ה-36, וידון במצב התחלואה העולה בישראל וכיצד יש לפעול מעתה. ביום שישי האחרון חזרה חובת עטיית המסכות בחללים סגורים בהוראת משרד הבריאות, וכעט הם שוקלים אף להחמיר את ההגבלות. עמדת המשרד לקראת הדיון הראשון היא להורות על עטיית מסכה גם בשטחים פתוחים ולאסור על התקהלויות גדולות. הממשלה צפויה לא לאשר את המלצות המשרד כולל שר הבריאות בעצמו, ניצן הורוביץ, שהודיע: "כרגע לא מתוכננות הגבלות נוספות".

בפני הקבינט שוקלים שתי דרכי פעולה אפשריות כדי להתמודד עם המשבר, האחת היא גישה מחמירה שיש לבלום בכל דרך את עליית התחלואה. לגישה זו צפויה התנגדות בעיקר מצדה של שרת החינוך, יפעת שאשא ביטון שהייתה סמל בממשלה הקודמת למי שנאבקה בהגבלות מחמירות הפגועות בעסקים. גישה שנייה להתמודד עם המשבר היא לא לחמיר את ההגבלות עד שאין הצדקה לכך ולהשקיע בעיקר על הגבלות מקומות בעלי סיכון, אזורים בהם חיים קשישים שעלולים להיפגע קשות ושדה התעופה ממנו עלולים להגיע וריאנטים נוספים.

בסוף השבוע נמצאו 325 מאומתים חדשים, 229 קיבלו את התשובה החיובית כבר בערב שבת, ומשעות הבוקר נוספו עוד 96 חיוביים נוספים. מתוך 58,233 הבדיקות שנדגמו ביממה האחרונה אחוז המאומתים עומד על 0.4%, מדובר בעלייה קלה, אם כי עדיין בנותנים כלליים זהו מספר נמוך. מספר החולים שנמצאים באישפוז בבתי החולים נותר עומד על 47, מהם  26 חולים מוגדרים במצב קשה, ו-16 מהם מונשמים. מפרוץ המגיפה מספר הנפטרים מהגיף  עומד על 6,429, שבעה מהם נפטרו מתחילת חודש יוני.