בתום שלושה חודשים בתור פרויקטור הקורונה, פרופסור רוני גמזו מסיים את תפקידו. גמזו ישוב לתפקידו הקודם כמנהל בית החולים איכילוב בתל אביב. לפני שלושה הוחלט כי מי שיחליף את גמזו הוא פרופ' נחמן אש, מי שהיה בעבר קצין הרפואה הראשי בצה"ל. גמזו הוא מי שהוביל בישראל את תכנית הרמזור, שנפלה, ומי שסייע בניהול גל התחלואה השני. בפתיחת דברי הפרידה אמר גמזו כי שקיפות המצב לציבור היא הכרחית. 

"תמיד לדבר עם הציבור, עם העיתונאים ולתת הסברים ותמונת מצב" קבע גמזו, "זה הדבר החשוב ביותר באירוע הזה. החשיבות הגדולה כל הזמן לתת הסברים ולענות על שאלות. נפרדתי באמירת תודה לקבינט הקורונה של ממשלת ישראל". גמזו ציין את הקשיים שהיו בניהול המשבר בעת כניסתו לתפקיד: "החשיבות הגדולה ביותר הייתה לנהל - הקמת מטה מסודר שהוא לא משרד הבריאות, לא הממשלה ולא הצבא".

גמזו מסרב להכיר בכישלונה של תכנית הרמזור וטען כי היא זו שמתווה את התנהלות הערים בארץ, ומאמצן לעבור מאדומות לירוקות. "כל דבר שקורה היום במדינת ישראל במיקוד במגפה - עומד על-פי הרמזור. התנפלנו התנפלות חיובית על החברה הערבית - ואנחנו לאט לאט רואים את התוצאות. אנחנו חודש אחרי הסגר ושומרים על קבוצה יחסית קטנה של ערים אדומות. מי שחושב שאפשר לנהל את המגפה מלמעלה - ברמה הלאומית - לא מבין קורונה". לבסוף חתם בנחרצות כי "הרמזור חי".

לטענת גמזו עוצר לילי יהיה פחות אפקטיבית בישראל, לפי המדיניות אותה היא מנהלת: "עוצר לילי- בחינת היבטים משפטיים ואפשרויות אכיפה. במדינות שעושות את זה המוסדות פתוחות בבוקר". עוד טען גמזו כי "אי הגדלת הקנסות נבעה משיקולים פוליטיים לא נכונים".