במסיבת העיתונאים שכינס הערב ראש הממשלה נתניהו והכריז כי הוא מקבל את הצעת הפשרה של האוזר, שכוללת בין היתר את דחיית התקציב. במהלך ההצהרה הוא קרא למפלגת ימינה לעזוב את ספסלי האופוזיציה ולהיכנס לממשלה. כשלדבריו, "זה היה נכון אז וזה נכון גם עכשיו. לצעוק מהיציע תמיד אפשר".

בימינה מיהרו להבהיר כי הם לא מתכוונים לעשות זאת כרגע, ואמרו "נתניהו השליך את ימינה לאופוזיציה ופירק את גוש הימין. כרגע צריך להעביר תקציב ולמגר את הקורונה. כל השאר לא מעניין", ובכך סתמו את הגולל על הצטרפותם לממשלה ועל הרחבת הקואליציה. 

נתניהו הסביר את קבלת הפשרה של האוזר בצורך הכלכלי הגבוה של המדינה כרגע וביציבות הפוליטית שתביא תקציב ארוך ויציב שחיוני בתקופה זו. "ההצעה הזו מאפשרת הזרמת כסף מיידי לאזרחים ולכלכלה והיא מונעת את הצורך בבחירות. ההצעה הזאת תביא תקציב מיוחד שיאפשר לנו להזרים כסף עכשיו לפתיחת שנת הלימודים, לסיוע לאזרחי ישראל, להחזרת מקומות עבודה, לבריאות ולכל התחומים. זה הזמן לאחדות וזה לא הזמן לבחירות וצריך להפסיק עם הממשלה בתוך הממשלה".

במהלך מסיבת העיתונאים שהתחילה זמן רב אחרי מועדה המתוכנן בשל איחורו של נתניהו, התייחס ראש הממשלה למאבק בקורונה ולהסכם השלום עם איחוד האמירויות "אנחנו עומדים בפני הסכם שלום עם מדינות נוספות", אמר נתניהו, והוסיף, "שלום תמורת שלום זהו שלום עוצמתי".