אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו ממעטת להתראיין, אולם בשל התגברות ההפגנות בבלפור החליטה לחרוג ממנהגה והתראיינה בראיון לוחמני במיוחד בערוץ 12. 

על ההפגנות בבלפור נגד ראש הממשלה נתניהו אמרה: "האנשים בהפגנות נגדנו באים על סמים", והאשימה את המפגינים שקראו נגדה קריאות מיניות בפגיעה מינית: "הרגשתי שהוטרדתי מינית ובפירוש עברתי אלימות והטרדה מינית". נתניהו תקפה את הפוליטיקאים שלא גינו את הקריאות: "לא שמעתי את גנץ, אשכנזי ומירב מיכאלי מגנה את האלימות נגדנו". 

אשת ראש הממשלה כינתה את המפגינים "חוליגנים", וסיפרה: "רופא בכיר בהדסה כתב לי SMS שכמעט מת חולה קשה כי עצרו את האמבולנס בגלל החוליגנים של ההפגנות".

נתניהו התייחסה להתייחסויות של בנה יאיר נגד העיתונאית דנה ויס וטענה: "דנה ויס קראה לילד שלי ילד קקות ברשתות החברתיות. היא לא מתנהגת כמו עיתונאית, היא מתנהגת כמו פעילה פוליטית". 

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מירי רגב גיבתה את הגברת נתניהו: "שומעת את הראיון עם רעיית ראש הממשלה -הגב׳ שרה נתניהו וחושבת לעצמי, כמה עוצמה ואמונה יש באישה הזו שנושאת על כתפיה עשרות שנים של רדיפה ושנאה ועומדת בגאון בשם הימין כולו. חזקי ואמצי שרה היקרה".