למרות הכוונה הטובה והרצון הטוב, אזרחי לבנון זעמו על החלטת ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, להאיר את בניין העירייה בדגל מדינת לבנון וכינו אותו "צביעות ישראלית". 

"אנחנו מעדיפים למות מאשר לקבל עזרה מישראל", כתב אחד הגולשים בחשבון הטוויטר. משתמש אחר כתב בלגלוג: "אין דבר טוב יותר מלראות את דגל לבנון בישראל. מעניין למי הכי פחות אכפת מאיתנו - ישראל או ממשלתנו". בציוץ נוסף כתב גולש לבנוני בעברית: "נדליק את תל אביב עם הטילים שלנו".

משתמש נוסף בחר להזכיר בציוץ בטוויטר את העימותים הצבאיים בין ישראל ללבנון: "מאירים בניינים עם דגל לבנון? מציעים לספק ללבנון סיוע הומניטרי? אם כבר מדברים על אנושיות, בל נשכח את התוקפנות הישראלית ב-78', את הפלישה ב-82', את טבח סברה ושתילה, את טבח כפר כנא ולבסוף את מלחמת יולי 2006, כאשר הציונים כתבו על טילים 'מילדי ישראל לילדי לבנון'".

"זה רק ניסיון פתטי של ישראל לנקות את הפשעים שלה", כתב גולש אחר. "אנחנו לא רוצים את העזרה שלכם ממזרים מטונפים". בציוץ נוסף נכתב: "מה לעזאזל? הם הרגו פי מאה יותר לבנונים מאשר אלו שמתו בפיצוץ הזה".

כזכור, לאחר הפיצוץ הגדול בנמל בביירות, שגבה את חייהם של עשרות הרוגים ומאות פצועים, ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, החליט לעשות מחווה לאות הזדהות עם מצבה של לבנון: "הערב נאיר את בניין העירייה בדגל לבנון. האנושיות קודמת לכל סכסוך, וליבנו עם העם הלבנוני בעקבות האסון הנורא שפקד אותו". בתגובה לציוץ הגיב יאיר נתניהו לחולדאי: "זה פשוט מטורף. לבנון היא מדינת אויב באופן רשמי. על פי החוק , זאת עבירה פלילית להניף דגל אויב".