מהפכה בישיבת ההסדר בירוחם. ראש הישיבה, הרב אליהו בלומנצויג, הודיע אמש (ג') לתלמידיו כי הוא עוזב את העיר, ועובר להתגורר באלון שבות, בסמוך לישיבת הר עציון, בה למד. הרב בלומנצויג ימשיך ללמד ולהעביר שיעור כללי בישיבה, וימשיך לשאת בתואר ראש ישיבת ירוחם, אך יצמצם את פעילותו בה.

כבר לפני שנתיים הודיע הרב בלומנצויג על מינויים של שני סגני ראשי ישיבה תחתיו - הרב אוריאל עיטם והרב חיים וולפסון, והם ייכנסו לתפקידי ראש הישיבה, לצד הרב בלומצויג, החל מתחילת השנה הבאה. 

הרב אליהו בלומנצויג, בן כשבעים, עומד בראש ישיבת ירוחם מאז ייסד אותה, יחד עם שמוליק בן שלום, בשנת תשנ"ג (1992). בשנים האחרונות, מאז הודיע על מינוי סגניו, צמצם את פעילותו כראש הישיבה. הוא בוגר ישיבת הר עציון באלון שבות, ולפני שעבר לירוחם כיהן בה כר"מ.

הרב אוריאל עיטם, בוגר ישיבת הר עציון, מלמד בישיבת ירוחם מאז שנוסדה, וכן במקומות נוספים. הוא משמש כראש תכנית לימודי האגדה והאמונה בישיבה, והוציא סדרת ספרים בשם 'ונהר יוצא מעדן', על מחשבת המועדים.

הרב חיים וולפסון הוא בוגר ישיבת אור עציון, ולמד גם בישיבת הר המור ובכולל 'יד ברודמן'. הוא תלמידו של ראש ישיבת הר המור, הרב מרדכי שטרנברג, ושל הרב משה דימנטמן, מלמד שנים רבות בישיבה בירוחם גמרא וחסידות.