שאל את הרב

מזל רע

הרב עוזיאל אליהו הרב עוזיאל אליהו 06/05/24 11:23 כח בניסן התשפד

שאלה

היי הרב , אני מרגישה שכבר שנים אני תקועה כל מה שאני עושה שמרגיש לי שהתקדמתי 10 צעדים קדימה פתאום הופך ל20 צעדים אחורה . אני נמצאת בלופ אינסופי כל פעם שאני מקבלת הזדמנות או לדוגמה מתחילה התלמדות בעבודה חדשה ישר אני אקום פתאום ליום הראשון עם חום וחולה ולא יוכל להגיע וימצאו מישהי אחרת ולא יהיה רלוונטי או שאני אתחיל משהו והכל ירגיש טוב ומצב בריאותי פתאומי יופיע או משהו אקראי או משהו כללי שיוביל למצב נפשי פשוט יפגע לי בהכל . אני מנסה להצליח בחיים ולא מצליחה לא משנה מה אני מנסה משהו קורה חיצוני או לא בשליטתי וכמובן שיש דברים שבאשמתי אבל לרוב זה לופ של דברים שקורים לי ללא שליטתי שלא מאפשרים לי להתקדם בעיקר מבחינה בריאותית והכלכלה שלי נפגעת מזה . ובכללי זה יכול להיות כל דבר כמעט ובנוסף כל מקום שאני מגיע אליו איכשהו מקום שלא טוב עבורי אם זה מנהל מטריד או פשוט ראיונות עבודה בדיחה כשאני מגיעה למקומות שאמורים להיות מקצועיים ורציניים אבל איכשהו אני נופלת על אנשים ומקומות לא טובים . כמו להגיע לראיון עבודה לא 1 ולא 2 שישכחו את הראיון או יתנו לי לחכות שעה בחוץ וכל מיני דברים שלא האמנתי שסביר להתנהל ככה

חשבתי אולי לשנות שם אני מרגישה מקוללת וזה כל כך מתסכל לנסות כל הזמן ולהרגיש שאני מצליחה וכל פעם לחזור אחורה . לא הצלחתי להחזיק בעבודות יותר ממספר חודשים בעקבות הדברים האלה כל פעם משהו חדש . וזה לא רק חום , זה פתאום מיון או כל מיני .. המצב הנפשי שלי משתפר כי אני עושה כל מיני טיפולים פסיכולוג וטיפול בחרדות וכו' אבל קשה לי נורא . אני רוצה להצליח בחיים ואני מרגישה מקוללת לא יודעת להסביר את זה אפילו איך אפשר לדעת מה השם שיהיה לי נכון ?או להוסיף שם או בכללי מה אפשר לעשות לשינוי מזל רע בחיים או תקיעות וחסימה . אני בחורה צעירה אני יפה אני חכמה ואני לא מממשת את עצמי . ההרגשה שהגוף שלי בוגד בי ואם זו לא העבודה אז זה יהיה משהו אחר כל פעם .

אני ממש אשמח להכוונה

תשובה

שלום.

קראתי את מה שכתב ואני מבין את ההרגשה הכואבת שלך.

אבל הפתרון הוא לא שינוי שם אלא שינוי מעשים.ואין עלייך שום קללה שרובצת .אדרבא מזה שהקב"ה ברא אותך אז את מבורכת בכל הברכות ובכל הטוב שבעולם. השפע קיים עבורך ואת צריכה להחליט וקחת את השפע הטוב ואת מה שמגיע לך ולהיות בעמדה של נתינה ועשיית טוב בעולם. מכאן הכל מתחיל.

את מכירה את עצמיך ואת צריכה לנסות לראות במה את יכולה יותר להתקדם. ברגע שאת תתקדמי מבחינת האישיות שלך אז הכל יתקדם לך בחיים זה תלוי בך. ואולי כדאי לך ללכת לאימון אישי (לא טיפול) ולנסות לראות איך ההקשבה העצמית שלך יכולה לקדם אותך בחיים.

תקראי בכל יום פרק אחד של תהילים ותתפללי להשם שיעזור לך והוא יעזור כי את הבת שלו והוא האבא שלך והוא אוהב אותך ורוצה שיהיה לך טוב בחיים.

וברגע שנולדת אז זה הרגע שהקב"ה החליט שהעולם לא יכול להסתדר בלעדייך והוא נתן לך תפקיד ושליחות וברכה ושפע רוחני גדול על מנת לעשות את השילחות שלך בעולם.

בהצלחה,

עוזיאל אליהו,

.

כתבות נוספות