שאל את הרב

מה עושים

חדשות כיפה הרב מוטי דשא 03/11/08 10:35 ה בחשון התשסט

שאלה

שאלתי קצת מסובכת וקצת קשה להסברה ,אך בכול זאת אני אנסה לשאול כי דעתי כבר נטרפה ואני חסר אונים .

כבר שנתיים מאז שגמרתי עם האקסית שלי ,ואני לא מצליח להוציא אותה מהראש .

עד כאן זה נשמע סיפור כמעט כמו מיליון כמוני,אך אלוהים מסמן לי בסימנים מטורפים שהיא אישתי ,אני לא מפסיק להרגיש שהיא המיועדת לי ובכול זאת ,אני לא איתה למרות שניסיתי לחזור אליה לאחרונה .

עכשיו שאני אומר סימנים אני אתן דוגמא אחת שתסביר על מה אני מתכוון .

לפני שנה הייתי שבור גמור ,ירדתי 14 קילו במשקל בגללה ופשוט הייתי חסר אונים ,הלכתי לבקר את קבר אימי ז"ל קצת לבכות ולשפוך את הלב ,ואז הופיעה אישה באה אלי ואני לא מכיר אותה כלל ,ואמרה לי שאימא שלי שלחה אותה אלי לומר לי קודם כול מזל טוב ,כי היה לי יומולדת כמה ימים אחרי הביקור ,וגם אמרה לי שאין לי מה לדאוג היא תחזור אלי ,אפילו את האותיות של השם שלה היא אמרה ,היא אמרה שאימא שלי אומרת שאנחנו זיווג משמיים ואני לא יודע ,לא בכיתי בקול לא אמרתי מילה פשוט ישבתי על הריצפה ליד הקבר ודיברתי בלב ,אז האם סימנים כאלה הם יצר הרע ,גם שם ליד הקבר או תוקף אותי ,או שזה אמיתי ,ואם זה אמיתי אז איך זה שאני לא איתה כבר עבר שנה וחצי מאז ,ואני עדין אוהב אותה למרות שיצאתי עם אחרות ,יש לציין שאני כבר בן 37 ופשוט משתגע מהלב הזה ,מחוסר קבלת אהבה ,אני מדבר עם הבורא בלי סוף מתחנן שישלח לי זיווג הגון וכלום ,אנא ממכם תשובה מהירה אשמח לקבל כי אני כבר עייף מלהבין מה באמת הסימנים האלה וקשה לי להתעלם מהם ,הם חזקים ממני ,המלחמה פה לא צודקת כי הלב שלי אצלה ,איך אני משיב את הכוח כדי לשרוד בעולם הזה

תשובה

בחירת בת זוג היא חלק מעבודת ה' שלנו. אדם צריך לדעת כי השאלה אם יבחר אשה יראה שמים או ח"ו להפך היא בחירה שתשפיע על העולם הרוחני שלו ושל ילדיו. וכך כותב הרמב"ם שהכל בידי שמים חוץ מיראת שמים. וכל הדברים שנתונים לבחירה הם בגדר יראת שמים. סימנים רבים יש לך על כך שהיא מיועדת לך חוץ מהסימן הפשוט שהיא לא רוצה בך.
ה' לא נכנס לתוך הבחירה הפרטית של האדם בשאלת בחירת בת זוגו. תמים תיהיה עם ה', אל תתעסק דרש, רמז וסוד בתחום הזה. התחושות שלך תוקעות אותך ולא נותנות לך אפשרות לבחון באמת אפשרות להקים משפחה עם אשה אחרת.
לך לאותו בית קברות בו קיבלתה את ה"סימן" חפור גומה קטנה, קבור את הקשר הנ"ל באדמה, זוז הלאה בעז"ה הרבה במזל טוב בקשר הבא.

כתבות נוספות