מנהיגה רוחנית חדשה לקהילת רמב"ן

לפני יותר משלושה חודשים פרסם הרב בני לאו "קול קורא" למשרת מנהיגה רוחנית לקהילת הרמב"ן. כעת נודע כי כרמית פיינטוך תשמש לצידו בהנהגת הקהילה

חדשות כיפה משה ויסטוך 23/08/16 10:39 יט באב התשעו

מנהיגה רוחנית חדשה לקהילת רמב"ן
באדיבות המצלם, צילום: באדיבות המצלם

"בשעה טובה קהילת בית כנסת הרמב"ן בירושלים, שאני זוכה להיות שותף לה, קיבלה החלטה לקלוט אשה לעבודה" כך כתב הרב בני לאו בדף הפייסבוק שלו לפני מספר חודשים. בקהילתו של הרב לאו חיפשו מועמדת לתפקיד מנהיגה רוחנית שתעבוד לצידו של הרב. לאחר חיפושים ממושכים החליטו בקהילה למנות לתפקיד את כרמית פיינטוך, תושבת אלון שבות המשמשת כר"מית במדרשת מגדל עוז.

פיינטוך המשמשת כר"מית במדרשה בשבע השנים האחרונות, היא בוגרת האוניברסיטה העברית בחוגים להסטוריה של עם ישראל וספרות עברית, ובוגרת מכון "כרם". בעבר חינכה באור תורה רמות, לימדה במת"ן, בבית מורשה וב"בית אב". בנוסף למדה פיינטוך הנחיית קבוצות בסמינר הקיבוצים.

בזמנו שהחלו החיפושים אחר מנהיגה לקהילה, אמר הרב בני לאו ל'כיפה' כי "היום יש נשים תלמידות חכמים עם הרבה שנים של לימוד תורה, עם יכולת הנהגה ויכולת ליווי רוחנית, ולכן אם אפשר שאישה תהיה מנהיגה הנה מה טוב ומה נעים".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן