יובל בן עמי: אריאל זילבר מזכיר לי יוצרים נאצים

העיתונאי חשף כי אחרי הופעתו של אהוד בנאי, סירב להשמיע אותו בתכניתו בגלי צה"ל וטען כי יותר נוח לו עם אריאל זילבר אותו השווה ליוצרים נאצים. "המוח שלהם נחצה לשניים ואפשר לחבק חצי ממנו"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 31/01/14 14:31 ל בשבט התשעד

יובל בן עמי: אריאל זילבר מזכיר לי יוצרים נאצים
Deror avi, ויקיפדיה, צילום: Deror avi, ויקיפדיה

העיתונאי יובל בן עמי, בנו של עודד בן עמי ומגיש תוכנית ציפורי לילה בגלי צה"ל מודה כי הוא החרים את אהוד בנאי לאחר הופעתו בסוסיא, זאת בניגוד לאריאל זילבר אותו הוא מוכן להשמיע. "אני תמיד שמח להשמיע את זילבר בתוכניתי בגל״צ", כתב בן עמי בתגובה לסטטוס בפייסבוק, "ואילו כשהעורכת הציעה להשמיע שיר של אהוד בנאי מיד אחרי הופעתו בסוסיא, הודעתי לה 'לא בבית ספרנו'".

בדברים, אשר נאמרו בהתייחסות לסירובה של אחינועם ניני להגיע לטקס פרסי אקו"ם בעקבות זכייתו של הזמר אריאל זילבר, אמר בן עמי "הרבה יותר נוח לי עם זילבר, שלא מופיע במעטפת של מיינסטרים. כולם יודעים שהוא התחלק על השכל. כולם יודעים שהוא מוזיקאי גדול. עם זה אפשר לחיות. אני מכבד את המהלך של אחינועם ניני, אבל לא הייתי נוהג כמוה".

לאחר מכן השווה בן עמי את זילבר ליוצרים נאצים. "זילבר מזכיר את לואי פרדיננד סלין או היידיגר, שהיו גאונים אבל נאצים, נאצים אבל גאונים. אין סיבה לזרוק את הספרים שלהם למחזור. המוח שלהם פשוט נחצה לשניים, ואפשר לחבק חצי ממנו".

"אנשים שמקדמים כיבוש והתעללות בקטע 'סבבה', ושאצלם קבלת הסטטוס קוו החולה היא חלק מיום יום בנאלי, כמו עידן רייכל, שמרבה מאוד להופיע בהתנחלויות בלי להביע שום עמדה פוליטית מפורשת, מפריעים לי הרבה יותר. הבעיה היא בהפיכת הכיבוש לא-פוליטי, לבלתי נראה", הסביר בן עמי. "זילבר, תודה לאל, הוא פוליטי ונראה ברמות".