הרב סתיו הותקף על ידי צעירים חרדים במהלך חתונה

הרב דוד סתיו הגיע לחתונת בתו של רב הכותל שהתקיימה בבני ברק, אך כשרקד לכבוד הזוג, נדחף וספג קללות מצד צעירים חרדים שנכחו במקום

חדשות כיפה יונתן אוריך, כיפה 17/06/13 09:11 ט בתמוז התשעג

הרב סתיו הותקף על ידי צעירים חרדים במהלך חתונה
כיפה, צילום: כיפה

הרב דוד סתיו, המתמודד לתפקיד הרב הראשי לישראל, הותקף אמש (א‘) על ידי צעירים חרדים במהלך חתונת בתו של רב הכותל, הרב שמואל רבינוביץ‘, שהתקיימה בבני ברק.

על פי הדיווח בעיתון ”ידיעות אחרונות“ הבוקר, עם הגיעו של הרב סתיו לחתונה החלו נערים לדחוף אותו ואף לנסות להפילו בעת שרקד. בנוסף, כשניגש הרב סתיו לרקוד בשמחת המצווה, ח"כ אריאל אטיאס מש“ס התרחק ממנו בהפגנתיות.

עוד דווח בעיתון כי כשהרב סתיו עזב את המקום בשל ההתנכלות והאלימות מצד הצעירים החרדים, החלו חלק עשרות מהאורחים לצעוק לעברו נאצות כמו "רשע" ו"שיקוץ".

בתוך כך, אשתו של הרב סתיו, הרבנית אביבה סתיו, התראיינה אתמול לערוץ 2 ואמרה כי ”זה לא נעים ללכת לישון ולקום בבוקר ולשמוע שבעלי הוא רשע. הייתי מאוד שמחה לשבת עם הרב עובדיה ולספר לו עוד ועוד על בעלי... הייתי רוצה שיראה כמה בעלי הוא אדם שכל מה שמוביל אותו בחיים זו באמת באמת אהבה גדולה לתורת ישראל ולעם ישראל ולצורך לקרב את התורה לעם ואת העם לתורה, ובזה הוא עסוק מהיום שאני מכירה אותו. זה מה שהוא אמר לי כשהתחתנו - זה מה שהוא“.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן