שקד: לא נפרוש מהממשלה על פינוי כמו מגרון

בכנס ביהוד חשפה איילת שקד, מספר 5 ברשימת "הבית היהודי", עמדות מפתיעות של המפלגה ביחס לסוגיות עתידיות של פינוי יישובים: "לא נאבד השפעה בגלל הריסה של בית, נקח משככי כאבים ונחיה עם זה"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 18/12/12 14:55 ה בטבת התשעג

שקד: לא נפרוש מהממשלה על פינוי כמו מגרון
יחצ, צילום: יחצ

”לא נפרוש מהממשלה על אירוע כמו מגרון, אך כן נפרוש מהממשלה באירוע קיצון כמו ההתנתקות“ - כך אמרה השבוע איילת שקד, הממוקמת במקום החמישי ברשימת ”הבית היהודי“ לכנסת, בכנס בו השתתפה שהתקיים ביהוד. דבריה מתפרסמים לראשונה בכיפה.

("לא נפיל את ביבי", שקד. צילום: יחצ)

שקד, שהתייחסה לעמדות ”הבית היהודי“ במגוון סוגיות העומדות על סדר היום החברתי והמדיני של ישראל, ענתה גם לשאלות הקהל ביחס לעמדת המפלגה באשר לפינוי אפשרי של יישובים. שקד טענה בכנס כי ”אנחנו לא נאבד את ההשפעה שלנו על מדינה בגלל הריסה של בית. נקח משככי כאבים ונחיה עם זה“.

בתגובה לשאלת אחד המשתתפים, שטען כי המפד“ל ההיסטורית הפילה ממשלות ימין מסיבות מדיניות אך גרמה למעשה לעלייתן של ממשלות שמאל, אמרה שקד כי ”הגדרנו קווים אדומים מאוד ברורים ביחס להחלטות ממשלה. יהיה קשה מאוד להפיל את ביבי, זאת הנחת היסוד שלנו. אם אנחנו נצא מהממשלה, בגלל פינוי כזה או אחר, יחימוביץ‘ תכנס. לכן אין בזה טעם“.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן