באיחוד הלאומי זועמים על טרופר: הוא מנסה לפלג אותנו

במפלגה תוקפים את יו"ר ועדת המפקד של "הבית היהודי" לאחר שזה קרא לח"כים מ"האיחוד הלאומי" להתפקד ולהתמודד לפריימריז במפד"ל: "הוא אינו ראוי לקבוע מי חלק מהציונות הדתית ומי לא"

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 25/07/12 18:10 ו באב התשעב

באיחוד הלאומי זועמים על טרופר: הוא מנסה לפלג אותנו
יחצ, צילום: יחצ

ב"איחוד הלאומי" זועמים על קריאתו של יו"ר ועדת המפקד של "הבית היהודי", הרב ד"ר דני טרופר, לאחר שזה קרא לח"כים מ"האיחוד הלאומי" להתפקד ולהתמודד בפריימריז המתקיימים בימים אלה ב"בית היהודי". דבריו של הרב טרופר נמסרו אמש בכנס שיזמו צעירי הבית היהודי - ופורסמו לראשונה בכיפה.

בהנהגה הצעירה של "האיחוד הלאומי" מסרו לכיפה כי הם "קוראים לרב טרופר לא להתערב בענייניה הפנימיים של מפלגת האיחוד הלאומי. אחדות נוצרת כאשר מכבדים עמדות של אנשים אחרים ולא כאשר מבקשים לכפות שיטה שאינה מקובלת עליהם. אין זה הוגן מצידו לקרוא לחלק מחברי הסיעה להצטרף למפקד המפד"ל, כאשר הוא יודע שהם מתנגדים עקרונית לשיטת הפריימריז. בכך בחר הרב טרופר לחטוא לאמת וחבל".

עוד ציינו צעירים המפלגה כי "על הרב טרופר לדעת לקבל את מפלגת האיחוד הלאומי כפי שהיא, ולא לנסות ליצור אחדות עם חלק מהמפלגה על חשבון החלקים האחרים. הוא אינו בר סמכא לקבוע מי ראוי להיות חלק מהציונות הדתית ומי לא. הניסיון שלו לרמוז כי לחלק מחברי הכנסת של האיחוד הלאומי אין מקום בציונות הדתית הוא ניסיון לא ראוי וטוב היה אם לא היה נאמר כלל".

במפלגה עצמה ציינו בתגובה לכיפה כי "האיחוד הלאומי פועל נמרצות כבר שלוש שנים לאיחוד השורות בציונות הדתית. אנו מפצירים ברב טרופר לנהוג כרבים בחברה הציונית דתית אשר נתרמו לפעילות והמאמצים של האיחוד הלאומי לממש את רצון הציבור כולו שבבחירות הבאות תרוץ רשימה ציונית דתית גדולה מאוחדת שעל פי כל הסקרים היום יכולים להשיג 10 מנדטים ומעלה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן