הרב שוגרמן יפרוש מראשות ישיבת הגולן

לאחר 35 שנות הוראה, החליט הרב אמנון שוגרמן לפרוש מראשות הישיבה, אך להמשיך ללמוד וללמד בה כפי שנהג הרב יהודה עמיטל זצ"ל. מחליפו: הרב יואל מנוביץ'

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 28/06/12 16:35 ח בתמוז התשעב

הרב שוגרמן יפרוש מראשות ישיבת הגולן
ישיבת הגולן, צילום: ישיבת הגולן

הרב אמנון שוגרמן, ראש "ישיבת הגולן" בחיספין, צפוי לפרוש מראשות הישיבה בחודשים הקרובים.

הרב שוגרמן ימשיך ללמוד וללמד בישיבה אך לא יהיה שותף להנהגתה בתפקיד רשמי, כפי שנהג הרב יהודה עמיטל זצ"ל, ראש ישיבת "הר עציון" לשעבר, שהחליט לפרוש מראשות הישיבה אך להישאר חלק ממנה עד יומו האחרון. הרב שוגרמן, שעומד בראשות הישיבה ב-35 השנים האחרונות, מלמד בה מאז שנת תשל"ז. מחליפו בתפקיד הוא הרב יואל מנוביץ', המשמש כר"מ בישיבה ב-14 השנים האחרונות.

"אני כבר לא צעיר, וצריך להעביר את השרביט לדור הבא", אמר הרב שוגרמן לאתר "סרוגים", "ראינו את הדגם היפה שנעשה בישיבת הגוש ובישיבת הכותל והחלטנו לאמץ אותו גם פה. יש בזה קידוש ה' גדול, שראשות הישיבה עוברת מאחד לשני, בלי מחלוקת ובלי ריב, כשהרבנים המבוגרים נשארים כדי לתת מנסיונם".

ישיבת הגולן היא אחת מישיבות ההסדר הראשונות בישראל, שהוקמה בשנת תשל"ג. בישיבה לומדים כיום כ-250 תלמידים. על הרבנים המרכזיים שצמחו בה נמנים הרב יובל שרלו, הרב יהושע ויצמן והרב אליעזר שנוולד.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן