להב"ה עושים Dislike לצוקרברג: בטל נישואיך לגויה

בארגון הפועל נגד התבוללות כתבו מכתב אישי למייסד פייסבוק היהודי, בקריאה כי יבטל את נישואיו לאשתו, פריסיליה צ'אן, שכן היא לא יהודיה: "היפרד ממנה ומצא יהודיה טובה"

חדשות כיפה אורי פולק 24/05/12 17:41 ג בסיון התשעב

להב"ה עושים Dislike לצוקרברג: בטל נישואיך לגויה
פייסבוק, צילום: פייסבוק

מייסד "פייסבוק" היהודי נישא בשבוע שעבר לחברתו בתשע השנים האחרונות, פריסיליה צ'אן. ההודעה על הנישואין התפרסמה, איך לא, בעמוד הפייסבוק האישי של צוקרברג, שזה למאות אלפי ברכות - אך גם לביקורת מצד הארגון היהודי "להב"ה" הפועל נגד התבוללות.

יו"ר ארגון להב"ה, בנצי גופשטיין, בחר לכתוב מכתב אישי לצוקרברג ולבקש ממנו לבטל את חתונתו שכן צ'אן, למצער, איננה יהודיה. "מארק היקר, או לייתר דיוק מרדכי היקר, אני לא מכיר אותך וגם לא עשיתי לך לייק לאירוע של החתונה שלך, ליתר דיוק אם בפייסבוק היה כפתור דיסלייק הייתי עושה לך דיסלייק גדול", כתב לו גופשטיין.

גופשטיין הוסיף, במכתב באנגלית, כי הוא פונה אליו "בשם העם היהודי לדורותיו". הוא כתב לו "אתה בחרת להתחתן עם גויה ובכך לנתק את עצמך סופית מהעם היהודי, הילדים שלך כבר לא יהיו יהודים גם אם שם המשפחה שלהם יהיה צוקרברג".

"אני מאמין שלא תתייחס למכתב זה ובכל זאת אני כותב. לא רק לך, אלא דרכך לעוד הרבה יהודים ויהודיות שלא רואים כל פסול בהתבוללות, לאותם יהודים וישראלים שעשו לייק לחתונה", הוסיף גופשטיין, שכתב כי "אני כאן בשם העם היהודי לקלקל את החגיגה. גולדה מאיר אמרה כבר שכל מי שמתבולל שותף בעצם במלאכה של הנאצים, כי בהתבוללות אתה משמיד בעצמך את ההמשך של העם היהודי. ההתבוללות משמידה את המיליון השביעי. לצערי, אתה לא לבד, עם ישראל מאבד עצמו לדעת בגלות על ידי התבוללות, בקצב הזה בעתיד הלא רחוק לא ישארו עוד יהודים בגלות".

"מרדכי, כל עוד הנר דולק ניתן לתקן, היפרד מהגויה ומצא יהודיה טובה, ולתיקון צא במסע גדול בפייסבוק נגד ההתבוללות. וכך אולי תיזכר לדורות כמרדכי היהודי", חתם גופשטיין את מכתבו.