בית המשפט אישר צירוף עדויות חדשות נגד הרב אלון

חמישה עדים חדשים יצטרפו לתיק נגד הרב מוטי אלון, הנאשם בביצוע מעשים מגונים בשניים מתלמידיו. השופט קבע כי "חלק מהעדויות החדשות הן משמעותיות"

חדשות כיפה אורי פולק 14/05/12 13:31 כב באייר התשעב

בית המשפט אישר צירוף עדויות חדשות נגד הרב אלון
Shalom, צילום: Shalom

בית משפט השלום בירושלים קיבל היום (ב') את בקשת התביעה במשפטו של הרב מוטי אלון, הנאשם בביצוע מעשים מגונים בשניים מתלמידיו ובכך אישר לה לצרף חמישה עדים חדשים לתיק נגד הרב אלון.

בשבועות האחרונים ביקשו פרקליטיו של הרב אלון להתנגד לבקשה בטענה כי הדבר יגרום לו ל"עינוי דין" ומתוך הנחה כי העדויות בחלקן כבר הוצגו על ידי הרב אלון עצמו וכי אין בהן חדש.

השופט חיים לי-רן דחה את בקשתו של הרב אלון וטען כי "חלק מהעדויות החדשות הן משמעותיות, והדבר מצדיק את ההיעתרות לבקשה". התביעה הדגישה כי אין כוונה להוסיף אישומים נוספים, וכי והמטרה היא רק לחזק את מהימנות המתלוננים הקיימים.

כפי שדווח בכיפה, פרקליטות המדינה הגישה החודש עדויות חדשות נגד הרב אלון. לפי אחת מהן, טוען אחד מתלמידיו לשעבר של הרב אלון כי הוא "הושיב אותי קרוב מאוד אליו וחיבק חיבוק ארוך. אני זוכר שאני מחבק אותו בחזרה. יצאתי מהחדר, היה לי ברור שמשהו לא בסדר, ושרק בן אדם אחד יכול לעזור לי וזה הוא".

על פי עדות אחרת המבוססת על עובדת הסוציאלית אשר עבדה בעבודות ניקיון בסמוך לביתו של הרב אלון, היא טוענת כי היא הבחינה ברב יושב ברכבו ומחבק את אחד התלמידים. "הנחתי שזו אשתו. חזרתי לבניין, המשכתי לנקות וכשחזרתי החוצה אחרי חמש-עשר דקות ראיתי עוד חיבוקים וליטופים. אחרי כמה דקות הם יצאו מהרכב, ולתדהמתי ראיתי שמדובר בנער בן 15", מתארת העובדת בעדותה.

מקורביו של הרב אלון תקפו את פרסום העדויות החדשות בטענה כי הרב אלון עצמו, במסגרת חקירתו, הביא אותן כראייה לכך שההאשמות המיוחסות לו היו חלק מדרכו החינוכית - ולא מתוך כוונות פגיעה מינית.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן