סבב מינויים ברדיו "קול חי"

האדרת נשים? בתחנת הרדיו החליטו על מינויה של אסתי פלד לעורכת המהדורה המרכזית בתחנה, לצד מינויה של דבורה גינזבורג לסגנית מנהל מחלקת החדשות

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/01/12 15:19 כח בטבת התשעב

סבב מינויים ברדיו "קול חי"

סבב מינויים במחלקת החדשות של רדיו "קול חי": תחנת הרדיו הודיעה היום (ב') על מינויה של דבורה גינזבורג לסגנית מנהל מחלקת החדשות והתכניות ברדיו.

גינזבורג (31), בעלת וותק של עשר שנים בתחום העיתונות, החלה את דרכה התקשורתית ברשת "זמן מעריב", שם ערכה וכתבה במקומונים "זמן הנגב" ו"זמן תל אביב". לאחר מכן שימשה עורכת וכתבת ב"המגזין"- המוסף היומי של מעריב. בשלוש השנים האחרונות משמשת גינזבורג במגוון תפקידים במסגרת עבודתה במחלקת החדשות של רדיו "קול חי" ובהם עריכת והגשת חדשות, תוכניות אקטואליה וסיקור תחום הבריאות.

כמו כן הוחלט למנות את ישראל רוזנר, כתב התחנה, לראש דסק החדשות הדתי-חרדי ברדיו. רוזנר (24), בוגר ישיבת פינסק קרלין, בעל וותק של שש שנים בתחום העיתונות. בארבע שנים האחרונות מילא רוזנר מגוון תפקידים במחלקת החדשות של הרדיו ביניהם שימש עורך המהדורה המרכזית וכתב לענייני היהדות החרדית. במסגרת תפקידו החדש ימשיך רוזנר להיות אחראי על סיקור הנעשה בתחום הרבנים עולם התורה והרבנות.

בנוסף מונתה אסתי פלד לעורכת המהדורה המרכזית של הרדיו, המוגשת מדי ערב. פלד (40) החלה את דרכה העיתונאית כמזכירת מערכת ב"יתד נאמן", כשבשנה האחרונה עסקה בעריכה והפקה ברדיו.

כמו כן הוחלט לקדם את שי דורון לכתב מדיני ופוליטי בתחנה. דורון (28) החל את דרכו העיתונאית ככתב בעיתון "כל העיר" - רשת שוקן כתב חרדים ומגאזין בעיתון ירושלים - ידיעות תקשורת ומשמש היום גם ככתב מגזין "זמן ירושלים".

יעקב פלאי, מנהל התוכניות והחדשות ב"קול חי", אמר כי "במחלקת החדשות של הרדיו נעשו לאחרונה שינויים רבים מתוך רצון להתחדשות ושמירה על מקצועיות ומובילות. מינויים אלו אינם סוף פסוק ובימים הקרובים עשויים להצטרף עוד עובדים למחלקת החדשות".