הרב שלום,
נוכחתי להיות בארוע לא צנוע במסגרת תנועת הנוער שבה אני פעיל.. ומכיוון שהרגשתי לא שייך והרגשתי צורך לעשות ולהשפיע על הח'ברה שלי דברתי עם הח'ברה וכו'...
ואחד האנשים אמר לי את הדבר הבא "אל תפרוש מן הציבור" ושאלתי היא אם גם כאן זה תופס...שרוצים לפרוש ממקום שהוא בעצם חטא!חטא גמור להיות שם!
בתודה,רן..