מה עושים במוצש?

"מוצש", מגזין התרבות החדש של "מקור ראשון", יופץ החל מהחודש הבא בכ-50 אלף עותקים. אלעד טנא, עורך המגזין: גם לציבור הדתי מגיע מגזין תרבות ופנאי

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/03/11 00:00 כה באדר א'

מה עושים במוצש?

מגזין "מוצש" מבית "מקור ראשון", המתוכנן כגרסה הדתית לכתבי עת חילוניים בענייני תרבות, דוגמת "טיים אאוט" ו"עכבר העיר" - יופץ למנויים החל מהחודש הבא. המגזין, על פי הגדרתו, שואף "לקבוע את הרגלי הבילוי במגזר הדתי".

"מוצש" יופץ בכ-50 אלף עותקים החל מהחודש הבא. המגזין, הכולל כ-84 עמודי תוכן בענייני חברה ותרבות, יופץ בתפוצה ארצית ל-35 אלף מנויי "מקור ראשון" וכן ל-15 אלף עותקים נוספים במסגרות עצמאיות שונות.


(בקרוב על מדפי העיתונים?)


ב"מקור ראשון" מציינים כי חלוקת העיתון תתבצע באמצעות הצעתו למנויים הקיימים של העיתון, זאת לצד פנייה שיווקית לקהלי יעד מוגדרים, כמו אוניברסיטאות. על פי התוכנית, בקיץ תגדל תפוצת המגזין עם יציאתו לשתי מהדורות אזוריות - "דן" ו"ירושלים", ואז יעלה, לפי התוכניות, לכ-25 אלף עותקים לכל אזור.

את "מוצש" עורך אלעד טנא, לשעבר עורך מדור "יהדות" באתר Ynet. סגן העורך והאחראי על מדור הפנאי הינו אריאל שנבל, מי שעורך היום את מדור התרבות היומי של "מקור ראשון" לצד כתיבת טור שבועי במוסף "דיוקן". עורך המשנה הוא יקי הפשטיין, אף הוא יוצא מדור היהדות של Ynet. נוסף עליהם, נודע לכיפה כי גם הזמרים שי גבסו ואריאל הורוויץ, בנה של נעמי שמר, יכתבו טורים אישיים במגזין החדש. אליהם תצטרף אפרת שפירא-רוזנברג, פובליציסטית מגזרית, אשר תכתוב במגזין על ענייני פרשת שבוע מנקודת מבט תרבותית-חברתית.

"נושאי התרבות והפנאי הפכו לחלק בלתי נפרד מאורחות חייו של ציבור רחב, שלא תמיד יכול למצוא את מבוקשו במגזיני התרבות והפנאי הקיימים בשוק כיום", מסביר אלעד טנא, עורך "מוצש". "אנו מאמינים שמגיע לציבור הזה, ההולך וגדל, מגזין תרבות ופנאי שיגיש עבורו את מיטב אירועי התרבות והפנאי של השבוע, בשפה ובצורה שתתאים לו ולמשפחתו. זאת, מבלי להתפשר על איכות התכנים, העיצוב המוקפד, וכן - גם אמירה חברתית-תרבותית".


מחפשים מה לעשות השבוע? הכנסו למדור האירועים שלנו