קמפיין חדש נגד התבוללות מזמין אתכם לחתונתה של מיכל ומוחמד

ארגון הימין להב"ה יוצא בקמפיין חדש נגד תופעת ההתבוללות, בהתמקד במערך השירות הלאומי. בארגון מציינים כי באחרונה חלה עלייה משמעותית במספר הזוגות המעורבים שהכירו במסגרת השירות

חדשות כיפה אורי פולק 03/05/12 10:15 יא באייר התשעב

קמפיין חדש נגד התבוללות מזמין אתכם לחתונתה של מיכל ומוחמד

ארגון הימין להב"ה הפועל למניעת התבוללות בישראל, יוצא בימים אלה בקמפיין חדש למניעת תופעת הזוגות המעורבים, זאת לקראת עונת החתונות.

בארגון מציינים כי חלה עלייה משמעותית במספר הזוגות המעורבים שהכירו דווקא במערך השירות הלאומי, כך שהקמפיין החדש יתמקד ביישובים דתיים ובעיקר באולפנות.

קמפיין נגד שירות לאומי מעורב



הפליירים החדשים שעיצב הארגון מוצגים כהזמנה לחתונה בה מוזמן הציבור לנישואיהם של מוחמד ומיכל - שיתחתנו ברמאללה. על גבי הפרסומים נכתב כי "אם אתה לא רוצה שההזמנה לחתונה של הבת שלך תראה כך, אל תתן לה לעבוד עם ערבים ושלא תשרת שירות לאומי עם גויים".

בנצי גופשטיין, יו"ר להב"ה, הסביר כי רק באחרונה טיפל הארגון במקרה בו בת שירות לאומי יהודיה יצרה קשר רומנטי עם עובד ערבי בבית אבות בחיפה, וילדה לו ילד בשם מוחמד. "הערבי אפילו לא הסכים שהילד יעשה ברית מילה", סיפר גופשטיין, שציין כי במקרה אחר "בחורה מהתנחלות שהחלה לצאת עם ערבי אותו הכירה בשירות בבית חולים בירושלים. אנשים לא מבינים שאסור שהבנות שלהם ישרתו יחד עם ערבים. אפשר לעשות שירות לאומי במקום שהעובדים בו הם על טהרת היהודים".

"אנשים בעיקר במגזר הדתי בטוחים שלהם זה לא יקרה, אבל מדי יום אנחנו פוגשים בנות טובות ממשפחות ומיישובים מבוססים שיוצאות עם ערבים", מציין גופשטיין. לדבריו, "הבנות הללו נאבדות לעם היהודי והבן שלהם כבר לא יהיה חלק מהעם שלנו. אותו ילד, כדי להוכיח שהוא ערבי טוב עלול לבצע פיגועים כנגד יהודים. זה המקום להתריע לפני שיהיה מאוחר מדי".