שאלה
שלום הרב,
אם פספסתי לספור ואני כבר לא יכול לספור עם ברכה ואני מבקש ממישהו אחר לברך במקומי ולהתכוון להוציא אותי ידי חובה, האם זה נחשב בדיוק קיום המצווה כמו אם לא הייתי מפספס לספור וסופר בעצמי עם ברכה?
תשובה
שלום
לא
כל טוב
שלום הרב,
אם פספסתי לספור ואני כבר לא יכול לספור עם ברכה ואני מבקש ממישהו אחר לברך במקומי ולהתכוון להוציא אותי ידי חובה, האם זה נחשב בדיוק קיום המצווה כמו אם לא הייתי מפספס לספור וסופר בעצמי עם ברכה?
שלום
לא
כל טוב
כתבות נוספות