שאלה
שלום וברכה,
1. יש לי תינוקת בת חצי שנה שמקבלת בכל יום טיפות ברזל וגם ויטמין די, לא רשום על האריזה שזה כשל"פ. האם מותר לתת לה בפסח?
2. אני לוקחת כדורי חילבה ועוד ויטמינים על מנת להגביר חלב אם (אני מניקה), גם על ויטמינים אלה לא רשום שהם כשרים לפסח, האם מותר לי בפסח?
תשובה
בס"ד
שלום וברכת ד´
1. לגבי ויטמין D´ צריך לדעת את החברה. טיפות ברזל אין בהם בעיה.
2. כדורי חילבה ברובם הם רק בחשש קטניות ואפשר לקחת להגברת חלב.
חג כשר ושמח
יהודה הלוי עמיחי
מכון התורה והארץ