שאלה
שלום כבוד הרב ושבוע טובלפי הבנתי מהתורה וההלכה ישנו איסור על שימוש באסטרולוגיה למיניה. עצם המחשבה כי אדם נולד עם גורל אשר סדר הכוכבים הכתיב לו, מנוגד לבחירה חופשית ולדעתי גובל בעבודה זרה.אך מקריאה מהירה באינטרנט מתברר שישנם הרבה אזכורים על אסטרולוגיה בכתבי חז"ל. אשמח לשמוע מבר-סמכא מה דעת התורה על כך, ודעת ההלכה.
תשובה
שלום וברכה
אשמח שתקראו את המאמר הזה:
http://www.daat.ac.il/chazal/maamar.asp?id=324
ואם תרצו - אשמח לחזור ולדון בכך.
כל טוב