שאל את הרב

שעת רצון

הרב גלעד שטראוס הרב גלעד שטראוס 07/12/16 17:25 ז בכסלו התשעז

שאלה

שלום הרב,

קראתי מודעות על ט דקות של שעת רצון בחודש התשיעי בשעה התשיעית. האם יש בכך ממש? האם ראוי ורצוי אז לבקש?

כל טוב

תשובה

בס"ד
שלום רב,

דברים כאלה לא מדברים אלי.
למדתי שעל שלושה דברים העולם עומד:
על התורה ועל העבודה ועל גמילות חסדים.
בכך לדעתי צריך להשקיע את כוחנו.
לא השתכנעתי שתפילה ברגע מסוים דווקא, תביא את כל הישועות.
אבל אני לא יכול לטעון, ואין לי דרך להוכיח שזה לא נכון.
בכל מקרה תמיד צריך ורצוי לבקש את טובת הכלל - כל תפילת עמידה בנויה על כך. כל ברכת המזון מנוסחת כך.

כתבות נוספות