שאל את הרב

שם

חדשות כיפה רבני מכון התורה והארץ 12/08/16 14:28 ח באב התשעו

שאלה

הבן מאור נולד בתאריך 12.05.2011 ומאובחן באוטיזם. הבת אורפז נולדה בתאריך 08.10.2012

בתאריך 08.08.16 הלילה שבין ראשון לשני בשעה 01:36 נולד לנו בן ובחרנו לו את השם אוריה oria ולא uria כי לכל הילדים שלנו יש את המילה אור בשם שלהם. האם השם אוריה oria בסדר לילד ?

תשובה

בס"ד

שלום וברכה


מזל טוב שתזכו לגדלו ולחנכו לתורה ומעשים טובים


השם אוריה יכול להיות גם לבן.

בברכת התורה והארץ
יהודה הלוי עמיחי
מכון התורה והארץ

כתבות נוספות