שאלה
הבן מאור נולד בתאריך 12.05.2011 ומאובחן באוטיזם. הבת אורפז נולדה בתאריך 08.10.2012
בתאריך 08.08.16 הלילה שבין ראשון לשני בשעה 01:36 נולד לנו בן ובחרנו לו את השם אוריה oria ולא uria כי לכל הילדים שלנו יש את המילה אור בשם שלהם. האם השם אוריה oria בסדר לילד ?
תשובה
בס"ד
שלום וברכה
מזל טוב שתזכו לגדלו ולחנכו לתורה ומעשים טובים
השם אוריה יכול להיות גם לבן.
בברכת התורה והארץ
יהודה הלוי עמיחי
מכון התורה והארץ