שאלה
שלום רב (:
אני בת שירות לאומי כבר דיי הרבה זמן.. אני בבי"ס יסודי דתי ואני מאוד קשורה לילדים ב"ה.
רציתי לשאול אם יש לכם רעיונות איך לחבר את הילדים למעשים טובים? לתפילה? לדיבור טוב?
אני כמו אחותם הגדולה והיתי רוצה ליצור שינוי משמעותי, האם תוכלו לעזור?
תודה רבה רבה :-)
תשובה
בס"ד
שלום רב,
כל הכבוד על הדרך שלך ועל הרצון שלך להתקדם ולקדם אחרים.
שני דברים אסור לעשות:
1. לא לדרוש מהם.
2. לא להטיף להם.
את צריכה להיות דוגמה אישית עבורם: לעשות דברים טובים בנוכחותם או לספר להם על דברים טובים שאת וחברות שלך עושות.
את יכולה להתפלל בבית הכנסת, להציע למי שרוצה להצטרף לתפילה.
את יכולה להתנדב אצל נכים או ילדים עם צרכים מיוחדים בקהילה ולהציע למי שרוצה להצטרף אליך.
את יכולה ליזום מבצעי חסד מטעם בית הספר ולהציע לתלמידים להצטרף.
כך גם מסע סליחות בימים נוראים, תפילות חגיגיות ביום העצמאות וכד'
בברכה רבה
בהצלחה!