שאל את הרב

אופן נטילית ידיים בדבר שטיבולו במשקה

חדשות כיפה רבני מכון התורה והארץ 31/03/16 07:51 כא באדר ב'

שאלה

******אבי 31/03******

שלום כבוד הרב, להלן שאלתי.

האם נטילת ידיים לפני אכילת דבר שטיבולו במשקה צריך ליטול כמו בשחרית לסירוגין או כמו לפני לחם 3 ימין ו3 שמאל? (בכל מקרה הבנתי שנוטלים בלי ברכה)

תשובה

בס"ד


שלום וברכת ד'


אין צורך בג' פעמים. מספיקה נטילה אחת.

מועדים לשמחה
יהודה הלוי עמיחי
מכון התורה והארץ

כתבות נוספות