שאלה
******אבי 31/03******
שלום כבוד הרב, להלן שאלתי.
האם נטילת ידיים לפני אכילת דבר שטיבולו במשקה צריך ליטול כמו בשחרית לסירוגין או כמו לפני לחם 3 ימין ו3 שמאל? (בכל מקרה הבנתי שנוטלים בלי ברכה)
תשובה
בס"ד
שלום וברכת ד'
אין צורך בג' פעמים. מספיקה נטילה אחת.
מועדים לשמחה
יהודה הלוי עמיחי
מכון התורה והארץ