שאלה
בס"ד
שלום הרב
אם לא קיבלתי תענית יחיד במנחה של שבת לעשותה ביום ראשון
אבל אני בכל זאת רוצה לעשות , כרגע אני אחרי ערבית , מוצ"ש ..
קיבלתי בלב קבלה שאני עושה מחר תענית , האם זה תופס?
או לקבל גם בפה?..מה להגיד בידיוק?
תודה רבה
תשובה
בס"ד
שלום וברכת ד'
התענית תעלה כתענית שעות, שיש לה מעלה. אפשר לומר שאתה מקבל על עצמך להתענות ביום א' הקרוב.
שבוע טוב
יהודה הלוי עמיחי
מכון התורה והארץ